Для підвищення рівня якості обслуговування, зручності та оперативності надання інформації споживачам Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, розробила буклети з актуальних питань та розмістила їх на своїх інформаційних стендах.
Ліцензіатами НКРЕКП (обленерго, облгази, теплокомуненерго та водоканали) з метою підвищення обізнаності споживачів було підтримано інформаційну кампанію Регулятора і проведена відповідна робота по створенню інформаційних стендів та укомплектування їх буклетами.
Інформаційні стенди ліцензіатів були розміщені в місцях обслуговування споживачів (кол-центрах, інформаційно-консультаційних центрах, точках контактів для надання інформації споживачам та інш.).
Регулятор запрошує підтримати інформаційно-роз’яснювальну роботу для споживачів із залученням як ліцензіатів НКРЕКП, так і засоби масової інформації та громадські об’єднання.