Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Майже 1000 споживачів отримали компенсацію від електроенергетичних компаній за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання. Питання щодо компенсацій ще 120 тисячам споживачів буде вирішено після перевірок НКРЕКП
Опубліковано 19 березня 2018 року о 15:01



Постановою НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841 затверджено Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання, який визначає загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює порядок компенсації споживачам за недотримання компанією гарантованих стандартів якості надання послуг. Порядок набув чинності 13.01.2017, з деталями можна ознайомитися за посиланням http://www.nerc.gov.ua/news/golova-nkrekp-dmitro-vovk-spozhivachi-nareshti-otrimuyut-kompensatsiyu-za-neyakisni-poslugi-z-elektropostachannya .

 

У 2017 році компенсації були надані 8-ма компаніями 913 споживачам на загальну суму 116 950 грн, з них 90% надано ПАТ "Одесаобленерго" та ПрАТ "Київобленерго":

 

Компанія

Сума компенсацій, надана споживачам у 2017 році, грн

Кількість споживачів, яким надана компенсація

ПАТ "Одесаобленерго"

67 800

428

ПрАТ "Київобленерго"

38 100

380

 

В той же час, за даними реєстрів перерв в електропостачанні, реєстрів письмових звернень населення та надання послуг, що ведуться компаніями відповідно до постанови НКРЕКП від 23.03.2017 № 345 «Про затвердження форм звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) «Звіт щодо показників надійності електропостачання» та № 12-НКРЕКП (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг» та інструкцій щодо їх заповнення», у 2017 році компенсації повинні були отримати майже 120 000 споживачів. Це може свідчити про невиконання компаніями вимог Порядку або надання недостовірної інформації у формах звітності № 11-НКРЕКП та № 12-НКРЕКП.

 

Враховуючи зазначене, НКРЕКП у 2018 році при здійсненні перевірок особливу увагу приділятиме виконанню компаніями вимог Порядку щодо надання компенсацій споживачам. У разі підтвердження порушення Порядку компанії будуть зобов’язані надати споживачам компенсації у подвійному розмірі. Крім цього відповідно до Порядку Комісією буде прийнято рішення щодо вилучення зі структури тарифів на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами та/або постачання електричної енергії за регульованим тарифом коштів у п’ятикратному розмірі від суми невиплаченої компенсації.

 

Довідково повідомляємо, що НКРЕКП постановою від 21.09.2017 № 1156 затвердила Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, якими встановлено компенсації споживачам за недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг з розподілу та постачання природного газу та які набули чинності 08.10.2017.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux