Інформація про всі передбачені способи направлення звернень громадян до НКРЕКП
Усне звернення:
- Телефонний зв’язок «Гарячої лінії» за номером телефону 044 207-19-31
- пн – чт з 9.15 до 17.45;
- пт з 9.15 до 16.30;
- обідня перерва з 13.00 до 13.45;
- особистий прийом громадян згідно з затвердженим графіком НКРЕКП, розміщеним на офіційному вебсайті НКРЕКП.
Письмове звернення:
- скринька для «звернень громадян», розміщена в адміністративній будівлі НКРЕКП на першому поверсі (03057 м. Київ, вул. Сімʼї Бродських, 19);
- особисто в руки;
- пошта;
- електронна пошта pr@nerc.gov.ua;
- форми електронних звернень за сферами діяльності:
Постачання/розподіл природного газу;
Водопостачання та водовідведення.
Все про звернення громадян за посиланням https://www.nerc.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan.
- Регулятор звертає увагу громадян, що:
письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні (зверненні, яке направлено на офіційну електронну адресу НКРЕКП) також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається на офіційну електронну адресу НКРЕКП у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.