Підставою для позапланових виїзних перевірок 13 операторів систем розподілу електричної енергії стали численні звернення та скарги споживачів про незадовільне надання послуг у сфері електроенергетики.
Перевірки проводитимуться на АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО», ПРАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО», АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», АТ «ХЕРСОНОБЛЕНЕРГО», ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО», АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» та АТ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО».
Постанови про проведення таких перевірок були прийняті 11 січня 2022 року Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Серед найбільш поширених проблем, з якими стикаються споживачі під час взаємовідносин зі згаданими компаніями – надавачами послуг, є порушення ними умов приєднання електроустановок замовників до мереж систем розподілу.
Регулятор й надалі реагуватиме на усі звернення та скарги споживачів в разі порушення їх законних прав щодо користування послугами, що надаються суб’єктами господарювання - ліцензіатами.
Водночас, Комісія закликає ліцензіатів дотримуватись вимог законодавства, що регулює функціонування ринку електричної енергії.