Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Стан розрахунків за теплову енергію свідчить про відповідальність споживачів та руйнує міфи про низький рівень оплати, але загострює проблему повної та своєчасної оплати пільг та субсидій з державного бюджету
Опубліковано 01 червня 2017 року о 09:54



Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проводить постійний моніторинг стану розрахунків споживачів за спожиту теплову енергію та надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води по ліцензіатам Комісії. Результати моніторингу стану розрахунків споживачів за даними звітності ліцензіатів НКРЕКП розміщує на своєму офіційному веб-сайті, озвучує при розгляді пов’язаних питань на засіданнях НКРЕКП, які проходять у формі відкритих слухань.

 

Незважаючи на це, у засобах масової інформації, на інтернет-порталах та з уст різноманітних «фахівців» від теплоенергетики продовжує лунати інформація про «жахливий, катастрофічний» рівень розрахунків споживачів за спожиту теплову енергію та надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води.

 

З метою недопущення розповсюдження неправдивої, тенденційної інформації, наростання соціальної напруги, НКРЕКП повідомляє, що за даними форми звітності 3-НКП, наданої до НКРЕКП ПАТ «Київенерго», стан розрахунків споживачів за січень-квітень 2017 року склав 95,7%, у тому числі:

  • 112,9% по категорії населення без пільг і субсидій;
  • 93,8% по категорії виконавців комунальних послуг населенню з опалення і гарячого водопостачання (ЖЕК, ОСББ, приватні підприємства тощо);
  • 92,2% по категорії бюджетних установ;
  • 85,4% по іншим споживачам (зазначена категорія у загальному обсязі корисного відпуску складає лише 8,8%).

Щодо перерахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату енергоносіїв та житлово-комунальних послуг.


Через несвоєчасне та неповне відшкодування ПАТ «Київенерго» пільг та субсидій стан розрахунків по цій категорії значно гірше – 62,8%. Сума заборгованості за пільги та субсидії станом на 30.04.2017 лише по ПАТ «Київенерго» склала 1015,8 млн грн.

 

Стан розрахунків за 4 місяці 2017 року не підтверджує інформацію про суттєве погіршення рівня оплати споживачів за надані комунальні послуги, який за умови своєчасного проходження розрахунків по пільгам та субсидіям склав би більше 109%.

 

Не зважаючи на провокаційні заклики, які майже продовж усього опалювального сезону лунали, у тому числі і з боку окремих депутатів та їх соратників, не сплачувати рахунки за комунальні послуги, кияни з порозумінням ставляться до проблем, існуючих у галузі теплоенергетики, і більшість споживачів дотримуються платіжної дисципліни.

 

Аналогічна ситуація відслідковується і за даними 170 ліцензіатів НКРЕКП, які надали зазначену звітність. Стан розрахунків споживачів за січень-квітень 2017 року склав 95,4%, у тому числі:

  • 108,1% по категорії населення безпосередньо без пільг і субсидій;
  • 98% по категорії виконавців комунальних послуг населенню з опалення і гарячого водопостачання (ЖЕК, ОСББ, приватні підприємства тощо);
  • 88,1% по категорії бюджетних установ;
  • 92,1% по іншим споживачам (зазначена категорія у загальному обсязі корисного відпуску складає лише 8,8%);
  • 85,1% по пільгам та субсидіям.

Враховуючи зазначене, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у черговий раз звертається до органів місцевої влади та Київської міської державної адміністрації взяти під особистий контроль:

  • стан розрахунків споживачів за спожиту теплову енергію та надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;
  • стан проходження розрахунків по пільгам та субсидіям;
  • стан оформлення пільг та субсидій;
  • постійне проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою популяризації Програми житлових субсидій, яка є головним механізмом забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення;
  • надання практичної допомоги при оформленні субсидії.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux