Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Регулятор підвищує вимоги до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами
Опубліковано 02 грудня 2020 року о 11:41



Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, сьогодні на своєму засіданні прийняла постанову «Про внесення Змін до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» (далі – Зміни).

 

Метою прийняття постанови є посилення захисту прав споживачів шляхом підвищення загального рівня якості надання послуг кол-центрами операторів систем розподілу та електропостачальників.

 

Цими Змінами пропонується встановити вимоги щодо:

  • обробки вхідних дзвінків, прийнятих оператором кол-центру (зокрема, процесів реєстрації усних звернень та формування заявок), що дозволить споживачам подавати заявки і скарги за допомогою кол-центрів;
  • визначення термінових заявок, на які компанія зобов’язана відреагувати протягом 24 годин;
  • наявності функції прямого з’єднання з оператором кол-центру в головному меню голосового меню самообслуговування (ГМС), що дасть можливість споживачам безпосереднього з’єднання з оператором кол-центру у разі необхідності;
  • збільшення строку зберігання аудіозапису розмов оператора кол-центру з клієнтом, що дозволить НКРЕКП перевіряти виконання компанією вимог чинного законодавства щодо якості надання послуг.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux