НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсного відбору на зайняття вакантних посад
державної служби категорій «Б» і «В» територіальних органів НКРЕКП
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, оголошує конкурсний відбір на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» і «В» територіальних органів НКРЕКП:
1. Провідного спеціаліста Сектору НКРЕКП у Вінницькій області (на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника);
2. Провідного спеціаліста Сектору НКРЕКП у Волинській області (на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника);
3. Начальника Управління НКРЕКП у Дніпропетровській області;
4. Заступника начальника управління – начальника відділу контрольних перевірок у сфері комунальних послуг Управління НКРЕКП у Дніпропетровській області;
5. Начальника відділу контрольних перевірок в сфері енергетики Управління НКРЕКП у Дніпропетровській області;
6. Головного спеціаліста відділу контрольних перевірок в сфері комунальних послуг Управління НКРЕКП у Дніпропетровській області (2 штатні одиниці);
7. Головного спеціаліста Сектору НКРЕКП у Житомирській області;
8. Головного спеціаліста відділу контрольних перевірок у сфері комунальних послуг Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області;
9. Головного спеціаліста відділу контрольних перевірок у сфері енергетики Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області (2 штатні одиниці);
10. Головного спеціаліста відділу контрольних перевірок у сфері енергетики Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області (на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника);
11. Завідувача Сектору НКРЕКП у Кіровоградській області;
12. Головного спеціаліста Сектору НКРЕКП у Миколаївській області;
13. Начальника Відділу НКРЕКП у Одеській області;
14. Головного спеціаліста Відділу НКРЕКП у Одеській області (3 штатні одиниці);
15. Завідувача Сектору НКРЕКП у Полтавській області;
16. Головного спеціаліста Сектору НКРЕКП у Сумській області;
17. Головного спеціаліста Відділу НКРЕКП у Харківській області;
18. Провідного спеціаліста Відділу НКРЕКП у Херсонській області (на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника);
19. Завідувача Сектору НКРЕКП у Чернігівській області.
Строк приймання документів на участь у конкурсному відборі з дня опублікування до 17 год. 4 травня 2017 року.
Конкурс відбудеться 11 - 13 травня 2017 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Київ, вул. Смоленська, 19.
Місце приймання документів на участь у конкурсному відборі: вул. Смоленська, 19, м. Київ, каб. № 209, 211.
Номери телефонів для довідок: (044) 594-59-77, 204-70-73.
Умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад розміщені на офіційному веб-сайті НКРЕКП (див. тут).
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі (див. тут)
1. Копія паспорта громадянина України.
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки про результати проходження такої перевірки (у разі наявності).
4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Звертаємо Вашу увагу! Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування з 1 січня 2017 року заповнюється та подається особисто суб’єктом декларування на веб - сайті Національного агентства питань запобігання корупції (https://public.nazk.gov.ua).