Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Оголошення про відбір спеціаліста з фінансового менеджменту, технічне завдання та обсяг послуг в рамках впровадження Проекту технічної допомоги "Програма регуляторної підтримки сектору централізованого теплопостачання"
Опубліковано 08 квітня 2015 року о 17:40



Програма регуляторної підтримки сектору централізованого теплопостачання

 

Спеціаліст з фінансового менеджменту

Технічне завдання та обсяг послуг

 

I. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), отримала фінансування у розмірі, еквівалентному 1 638 600 євро, від Світового Банку в рамках проекту «Програма регуляторної підтримки сектору централізованого теплопостачання» (Проект) та має наміри направити частину отриманих коштів на оплату консультаційних послуг, які будуть придбані протягом реалізації проекту. Проект реалізовуватиметься в рамках трастового фонду Світового банку та Шведського агентства з міжнародного розвитку (SIDA).

 

Проект призначений підтримати: (i) розробку методики стимулюючих тарифів та принципів проведення аудиторських перевірок з метою покращення здатності Органу державного регулювання встановлювати тарифи на теплову енергію, які б забезпечили покриття витрат на її виробництво; (ii) вповадження бенчмаркінгу (порівняльного аналізу показників) на рівні сектору, що дозволить НКРЕКП проводити оцінку діяльності підприємств теплокомуненерго в динаміці та стимулювати їх покращувати ефективність своєї роботи; (iii) розвиток потенціалу НКРЕКП; та (iv) розробку різних інструментів регулювання.

 

Проект буде реалізований під загальним керівництвом НКРЕКП у тісній співпраці з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.

 

НКРЕКП створена Робоча група з впровадження проекту з метою здійснення щоденного управління проектом та координації надання допомоги для здійснення платежів, закупівель, фінансового управління, звітності та інших заходів, пов'язаних із проектом.

 

II. ЗАВДАННЯ

Спеціаліст з фінансового менеджменту буде членом Робочої групи з впровадження проекту, відповідальним за надання допомоги НКРЕКП щодо загального фінансового менеджменту та виплат в рамках Проекту у відповідності з правилами Світового банку та діючими нормами законодавства України.

 

III. ОБСЯГ ПОСЛУГ

Спеціаліст з фінансового менеджменту буде відповідати за виконання наступних завдань:

- Надання допомоги НКРЕКП в підготовці супровідної документації для заявок на зняття коштів з точки зору форм документів, інформації, необхідної в документах;

- Надання допомоги НКРЕКП в заповнені заявки на знаття коштів;

- Надання допомоги в області бухгалтерського обліку операцій на всіх спеціальних рахунках відкритих для НКРЕКП в рамках проекту;

- Огляд та погодження всіх платіжних документів, наданих НКРЕКП для сплати;

- Підготовка щоквартальної звітності в рамках проекту та аналіз фінансових показників на основі затвердженого бюджету;

- Надання допомоги та своєчасного подання всіх необхідних фінансових звітів у ході реалізації проекту відповідним організаціям (Світовий банк, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство фінансів України);

- Забезпечення точності та достатності фінансової інформації, що повинна бути представлена Світовому банку для оперативного узгодження балансів спеціальних рахунків в рамках проекту;

- Забезпечення збору необхідної інформації стосовно заповнення заявок на поповнення або документації відповідного спеціального рахунку та прямих платежів з рахунку в рамках проекту;

- Перевірка всіх оплатних документів, поданих для сплати;

- Підготовка фінансової інформації на запит Координатора проекту, голови Робочої групи НКРЕКП з впровадження проекту;

- Вести облік усіх заявок стосовно перерахунку коштів в рамках проекту;

- Інші заходи, що необхідні в рамках проекту.

 

IV. ЗВІТНІСТЬ

Спеціаліст з фінансового менеджменту буде доповідати голові Робочої групи НКРЕКП з впровадження проекту.

 

V. НАДАНІ РЕСУРСИ

 - Робоче місце, обладнане ПК і телефоном;

- Доступ до мережі Інтернет, ксероксу, принтеру і сканеру;

- Проектна документація;

- Відповідні документи Банку.

 

VI. ОСВІТА ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

 - Вища освіта у сфері економіки, фінансів або відповідна;

- Не менше 5 років досвіду роботи у сфері економіки або фінансів;

- Досвід роботи у сфері комунальних послуг (теплопостачання) буде розцінено як перевага;

- Теоретичні та практичні знання стосовно аспектів фінансових процедур, що використовуються міжнародними фінансовими організаціями;

- Вільне володіння українською мовою та знання англійської мови на робочому рівні;

- Вміння працювати з Client Connection буде розцінено як перевага;

- Впевнений користувач персонального комп’ютеру.

 

VII. ОПЛАТА, МІСЦЕ ТА ТРИВАЛІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ

 Послуги будуть надаватися протягом усього терміну реалізації проекту, який закінчується у першому кварталі 2017 року, у місті Києві або протягом іншого періоду часу, узгодженого сторонами. Послуги будуть надаватися в рамках контракту (місячна плата).

 

Рівень оплати праці Спеціаліста з фінансового менеджменту буде визначено в результаті переговорів з обраним кандидатом.

 

Зацікавлені особи повинні надати своє резюме українською та англійською мовами на наступну електронну адресу: Kravchenko@nerc.gov.ua або Kuzmich@nerc.gov.ua із зазначенням в темі листа «Вибір індивідуального консультанта на посаду Спеціаліста з фінансового менеджменту».

 

Крайній термін для подачі резюме є 30 квітня 2015 року. Вибір фахівців здійснюватиметься відповідно до правил і процедур Світового банку.

 

----------------------------------------

 

District Heating Regulatory Support Program

 

Financial Management Specialist

Terms of Reference and Scope of Services

 

I. BACKGROUND

The National Commission for State Energy and Public Utilities Regulation (the Regulator) has received financing in the amount of EURO 1 638 600 equivalent from the World Bank toward the cost of Technical Assistance Project for the National Commission for State Energy and Public Utilities Regulation «District Heating Regulatory Support Program» (the Project), and it intends to apply part of the proceeds to payments for consulting services to be procured under this project. This project will be a recipient-executed World Bank-Swedish International Development Cooperation Agency (SIDA) trust fund.

 

The Project will support: (i) development of incentive-based methodologies and auditing principles to improve the Regulator’s capacity for setting cost-recovery tariffs; (ii) introduction of a sector-wide benchmarking exercise that will enable the Utilities Regulator to assess DH companies’ performance over time and incentivize them to improve their efficiency; (iii) capacity building of the Regulator; and (iv) miscellaneous regulator tools.

 

The Project is implemented under the overall responsibility of the Regulator in close cooperation with the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine.

 

The Regulator established a Project Implementation Unit (PIU) to conduct a day-to-day Project management and coordination and to provide assistance in disbursement, procurement, financial management, reporting and other Project related activities.

 

II. OBJECTIVE

The Financial Management Specialist will be a member of PIU responsible for assistance to the Regulator in overall financial management and disbursements for the Project in accordance with World Bank guidelines and Governmental rules and procedures. The Specialist’s scope of services is described below.

 

III. SCOPE OF SERVICES

Financial Management Specialist will carry out the following tasks:

- Assist the Regulator in preparation of supporting documentation for disbursement applications in terms of forms of documents, information required in documents.

- Assist the Regulator in filling in applications for withdrawal.

- Assist in accounting of transactions in all sub-accounts opened for the Regulator under the Project;

- Review and initial all disbursement documents, submitted by the Regulator for payment;

- Preparation of quarterly reporting under the Project and fulfillment of financial performance analysis based on an approved budget;

- Assist in preparation and timely submission of all required financial reports during Project implementation to relevant organizations (World Bank, Ministry of Finance and Ministry of Economic Development Trade of Ukraine);

- Ensure accuracy and sufficiency of the financial information to be submitted to the World Bank for prompt reconciliation of balances on the Project Special Accounts;

- Ensure collection of required information for completion of applications for replenishment or documentation of corresponding sub-accounts and direct payments from the Account under the Project;

- Checking of all disbursement documents submitted for payment;

- Prepare financial information upon inquiry from Project Coordinator, Head of PIU;

- Maintain records keeping for all disbursement application under the Project.

- Other activities required during Project implementation.

 

IV. REPORTING

Financial Management Specialist will report to the Head of PIU of the Regulator.

 

V. PROVIDED RESOURCES

- Workplace equipped with PC and telephone;

- Access to Internet, photocopier, printer and scanner;

- Project documentation;

- Relevant Bank documentation.

 

VI. EDUCATION AND QUALIFICATION REQUIREMENTS

- University degree in finance, economics or relevant;

- 5+ years of work experience in finance or economics;

- Experience of work within public utilities (district heating sphere) will be considered as advantage;

- Knowledge of theoretical and practical aspects of financial procedures used by the international financial institutions;

- Fluent Ukrainian and working English;

- Knowledge of «Client Connection» will be considered as advantage;

- Computer proficiency.

 

VII. PLACE, DURATION AND PAYMENT OF THE SERVICES

The Services will be required for the duration of the Project ending the first quarter 2017 in the City of Kyiv or for any other period of time as agreed by the parties. The Services will be provided under a time-based contract (monthly payment) with the option of extension subject to the consultant’s successful performance.

 

The level of remuneration of the Financial Management Specialist will be defined in result of negotiations with the selected individual.

 

Interested individuals shall provide their CV in Ukrainian and English to the following e-mail: Kravchenko@nerc.gov.ua or Kuzmich@nerc.gov.ua with indication at the Subject line “Selection of individual consultant on the position of Financial Management Specialist”.

 

The deadline for submission of CVs is April 30, 2015. Selection of specialists will be carried out in accordance with the World Bank rules and procedures.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux