Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Інформація по розрахункам споживачів за теплову енергію, надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води за 2016 рік
Опубліковано 01 лютого 2017 року о 18:57



За результатами моніторингу стану розрахунків споживачів за теплову енергію, надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води по ліцензіатам Комісії, в умовах масованого поширення інформації про його «жахливий, катастрофічний» рівень, Комісія вважає необхідним повідомити результати 2016 року:

 

стан розрахунків споживачів категорії «бюджетні установи» не має тенденції до погіршення, і в 2016 році залишився на рівні 2014-2015 рр. – 100%. Стан розрахунків споживачів категорії «інші споживачі» – аналогічний та протягом 2014-2016 рр. склав 100%; 


рівень розрахунків категорії споживачів «населення» у 2014 році склав 89,1%. За результатами 2015 року рівень розрахунків зазначеної категорії споживачів склав 100,3%;


не зважаючи на заклики, які лунають, у тому числі і з боку окремих депутатів та їх соратників, не сплачувати рахунки за комунальні послуги, що в умовах відсутності обігових коштів для провадження аварійних і ремонтних робіт та повних розрахунків за спожитий природний газ на виробництво теплової енергії погіршує якість комунальних послуг та ставить під загрозу стале проходження опалювального періоду, більшість споживачів дотримуються платіжної дисципліни;


стан розрахунків населення за підсумками 2016 року, за даними звітності ліцензіатів НКРЕКП, не підтверджує інформацію про суттєве погіршення рівня оплати споживачів за надані комунальні послуги, який за умови своєчасного проходження розрахунків по пільгам та субсидіям у 2016 році, складає майже 93%, що відповідає рівню оплати у 2014-2015 рр.

 

Враховуючи зазначене, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, звертається до органів місцевої влади та Київської міської державної адміністрації взяти під особистий контроль:

 

стан розрахунків споживачів за спожиту теплову енергію та надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;


стан проходження розрахунків по пільгам та субсидіям;


стан оформлення пільг та субсидій;


постійне проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою популяризації Програми житлових субсидій,  яка є головним механізмом забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення;


надання практичної допомоги при оформленні субсидії.

 

 

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux