НКРЕКП повідомляє, що функціонування кол-центру, що забезпечений єдиним багатоканальним номером телефону для стаціонарних та мобільних телефонів та адресою електронної пошти для прийому повідомлень для надання послуг абонентам на безоплатній основі, передбачене для компаній, що є постачальниками послуг, у разі сукупної чисельності населення в населених пунктах, в яких вони провадять свою діяльність, більше ніж сто тисяч осіб (споживачі, які використовують питну воду, послуги з водовідведення для забезпечення фізіологічних, санітарно-гігієнічних та побутових потреб).
Такі вимоги діють відповідно до Постанови НКРЕКП від 29.09.2021 № 1660 «Про внесення зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» (підпункт 22 пункту 2.2 глави 2).
З листом-відповіддю НКРЕКП на типові запитання споживачів та (або) ліцензіатів можна ознайомитись тут.