До уваги споживачів: НКРЕКП перевірила ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Опубліковано 20 жовтня 2021 року о 15:12
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проводить перевірки обленерго.
20 жовтня 2021 року на своєму засіданні НКРЕКП розглянула питання про підсумки позапланової виїзної перевірки за скаргами споживачів щодо дотримання ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» вимог законодавства у сфері функціонування ринку електричної енергії.
За результатами цієї перевірки встановлено, що ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»:
- порушило строки повідомлення замовників щодо зауважень до поданих документів на приєднання до електромереж;
- не дотримувалось термінів видачі технічних умов та рахунків на оплату послуг;
- порушило терміни надання послуг з приєднання електроустановок споживачів до електромереж;
- порушило періодичність зняття показників обліку електричної енергії.
НКРЕКП винесла рішення зобов’язати ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»:
- надати компенсацію у подвійному розмірі 4 споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з приєднання електроустановок споживачів до електромереж;
- надати 4 споживачам послугу з приєднання;
- врегулювати спірні питання зі споживачем щодо приєднання;
- привести свою діяльність у відповідність до вимог законодавства, про вжиті заходи поінформувати Комісію та Відділ НКРЕКП у Запорізькій області.