НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
НАКАЗ
21.08.2023 № 54-од
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та з метою належної організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Порядок), що додається.
2. Управлінню комунікацій оприлюднити цей наказ на офіційному вебсайті НКРЕКП.
3. Управлінню адміністративної діяльності:
забезпечити організацію та координацію особистого прийому громадян в НКРЕКП відповідно до Порядку;
довести цей наказ до відома членів НКРЕКП, керівника апарату НКРЕКП, керівників структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівників територіальних органів НКРЕКП.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ НКРЕКП від 12 листопада 2019 року № 44 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне рулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова НКРЕКП Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕКП
21.08.2023 № 54-од
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП).
1.2. Посадові особи НКРЕКП, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України «Про звернення громадян», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про державну службу», Указом Президента України від 07 жовтня 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженою наказом НКРЕКП від 19 травня 2023 року № 32-од.
1.3. Особистий прийом громадян проводиться з метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань на основі якісного і своєчасного розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.
1.4. Особистий прийом громадян проводиться Головою НКРЕКП, членами НКРЕКП (далі – керівництво НКРЕКП), керівником апарату НКРЕКП, керівниками структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівниками територіальних органів НКРЕКП з питань, що належать до їх компетенції.
1.5. Особистий прийом громадян керівництвом НКРЕКП, керівником апарату НКРЕКП та керівниками структурних підрозділів НКРЕКП проводиться на території (у приміщенні) центрального апарату НКРЕКП, за адресою: вул. Сім’ї Бродських, 19, м. Київ, згідно з графіком, затвердженим наказом НКРЕКП (далі – графік).
Особистий прийом громадян в територіальних органах НКРЕКП проводиться керівниками цих органів на території (у приміщенні) цих органів згідно з графіком.
1.6. Графіки особистого прийому громадян вивішуються в приміщеннях центрального апарату та територіальних органів НКРЕКП в місцях, зручних для вільного огляду, та оприлюднюються на офіційному вебсайті НКРЕКП.
1.7. Прийом осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу проводиться у першочерговому порядку.
1.8. Забороняється відмовляти громадянинові в особистому прийомі з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
1.9. Під час особистого прийому громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу.
У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.
1.10. Неповнолітні особи та особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
1.11. Керівництво НКРЕКП, керівник апарату НКРЕКП, керівники структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівники територіальних органів НКРЕКП під час особистого прийому громадян:
розглядають питання по суті;
надають роз’яснення відповідно до чинного законодавства.
1.12. Письмові звернення громадян, що отримані на особистому прийомі, розглядаються в установленому законодавством порядку.
1.13. Якщо під час особистого прийому вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово.
2. Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівниками територіальних органів НКРЕКП
2.1. Запис на особистий прийом до керівників структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП проводиться особами, відповідальними за діловодство у відповідному структурному підрозділі, не пізніше як за три дні до прийому, як за особистим зверненням громадянина, так і по телефону, згідно з графіком.
2.2. Під час запису громадянина на особистий прийом до керівника структурного підрозділу центрального апарату НКРЕКП з’ясовується, зокрема, власне ім’я та прізвище, місце проживання громадянина, а для внутрішньопереміщених осіб – фактичне місце проживання, номери контактних телефонів громадянина, який записується на прийом, чи відомості щодо інших засобів зв’язку з ним, короткий зміст порушеного питання, звернення первинне чи повторне.
Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.
2.3. У разі, якщо питання не належить до компетенції керівника структурного підрозділу, працівник, який здійснює запис, пояснює, до компетенції якого структурного підрозділу НКРЕКП належить вирішення порушеного питання та надає контактні дані особи, відповідальної за діловодство у такому структурному підрозділі.
2.4. Під час особистого прийому керівником структурного підрозділу центрального апарату НКРЕКП громадянин має подати письмове звернення, яке передається до Управління адміністративної діяльності (далі – Управління) на реєстрацію.
Керівник структурного підрозділу центрального апарату НКРЕКП під час особистого прийому надає консультацію та/або роз’яснення щодо подання громадянином письмового звернення.
2.5. Особистий прийом громадян керівниками територіальних органів НКРЕКП проводиться згідно з графіком, без попереднього запису в порядку черговості громадян, які прийшли на прийом, окрім Відділу НКРЕКП у Запорізькій області, Сектору НКРЕКП у Миколаївській області, Відділу НКРЕКП у Харківській області, які проводять особистий прийом громадян у онлайн режимі (зокрема з використанням додатка Zoom) за попереднім записом, не пізніше як за три дні до прийому.
2.6. Керівники територіальних органів НКРЕКП є відповідальними за організацію проведення ними особистих прийомів громадян.
2.7. Регламент спілкування керівником структурного підрозділу центрального апарату НКРЕКП та керівником територіального органу НКРЕКП з присутніми на особистому прийомі становить не більше тридцяти хвилин для прийому одного громадянина, про що повідомляється громадянину до початку прийому.
3. Особистий прийом громадян керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП
3.1. Особистий прийом громадян керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП здійснюється виключно за попереднім записом у дні та години, визначені графіком.
3.2. Запис громадян на особистий прийом до керівництва НКРЕКП здійснюється їх секретарями не пізніше ніж за десять днів до прийому за адресою: вул. Сім’ї Бродських, 19, м. Київ, за телефоном згідно з графіком або шляхом надсилання листа на електронну адресу pr@nerc.gov.ua щодня (крім вихідних, святкових та неробочих днів) з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00, у п’ятницю – з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45.
Запис громадян на особистий прийом до керівника апарату НКРЕКП здійснюється Управлінням не пізніше ніж за десять днів до прийому за адресою: вул. Сім’ї Бродських, 19, м. Київ, за телефоном згідно з графіком або шляхом надсилання листа на електронну адресу pr@nerc.gov.ua щодня (крім вихідних, святкових та неробочих днів) з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00, у п’ятницю – з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45.
3.3. Під час запису на особистий прийом з’ясовується, зокрема, власне ім’я та прізвище, місце проживання громадянина, а для внутрішньопереміщених осіб – фактичне місце проживання, номери контактних телефонів громадянина, який записується на прийом, чи відомості щодо інших засобів зв’язку з ним, короткий зміст порушеного питання, звернення первинне чи повторне.
Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.
3.4. Запис на особистий прийом до керівника апарату НКРЕКП здійснюється виключно з питань, вирішення яких належить до його компетенції.
3.5. Запис на особистий прийом до члена НКРЕКП, на якого відповідно до розподілу функціональних обов’язків покладено вирішення питання, проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося без вирішення по суті після особистого прийому керівником структурного підрозділу НКРЕКП, до компетенції якого належить вирішення цього питання.
3.6. На особистий прийом громадян до Голови НКРЕКП можуть бути записані лише ті громадяни, звернення яких розглядалися на особистому прийомі членом НКРЕКП, на якого відповідно до розподілу функціональних обов’язків покладено вирішення питання, та яке не було вирішено по суті.
3.7. Під час попереднього запису громадянина на особистий прийом до Голови НКРЕКП з’ясовується, зокрема, до кого із членів НКРЕКП громадянин звертався та яке було прийнято рішення.
3.8. Запис на особистий прийом керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП не проводиться у разі звернення:
одного й того самого громадянина з питання, що вже розглядалося НКРЕКП та було вирішено по суті, або якщо вирішення питання не належить до повноважень НКРЕКП;
з приводу оскарження рішення, що було подане з порушенням термінів, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».
3.9. Не пізніше ніж за два робочі дні секретарі керівництва НКРЕКП повідомляють Управління про запланований особистий прийом громадян.
3.10. Управління під час особистого прийому громадян керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП надає консультацію та/або роз’яснення щодо подання громадянином письмового звернення та/або приймає письмове звернення для подальшої реєстрації.
3.11. Регламент спілкування керівництва НКРЕКП та керівника апарату НКРЕКП з присутніми на особистому прийомі становить не більше п’ятнадцяти хвилин для прийому одного громадянина, про що громадянину повідомляється під час попереднього запису та до початку прийому.
3.12. У разі якщо особистий прийом громадян керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП не може відбутися з поважних причин, він може бути перенесений на інший прийомний день та час.
3.13. Облік громадян та контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, прийнятих під час особистого прийому керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП, здійснюються Управлінням.
3.14. Інформація про прийняте під час особистого прийому керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП рішення вноситься до журналу обліку особистого прийому громадян в НКРЕКП за формою, наведеною у додатку до цього Порядку.
Начальник Управління адміністративної діяльності Тетяна КОЗАКЕВИЧ
Додаток
до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
(пункт 3.14 глави 3)
ЖУРНАЛ
обліку особистого прийому громадян в НКРЕКП
№ з/п |
Дата та час прийому |
Хто приймає |
Власне ім’я, прізвище громадянина, адреса, контактний номер телефону |
Порушені питання (короткий зміст) |
Кому доручено розгляд, зміст доручення, термін виконання |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |