Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 05.07.2024
Постанова
від 03 липня 2024 р. № 1274
Київ
Про застосування санкцій до ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання та внесення змін до постанови НКРЕКП від 02 червня 2023 року № 1009

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


ПОСТАНОВА

03.07.2024 № 1274


Про застосування санкцій до ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання та внесення змін до постанови НКРЕКП від 02 червня 2023 року № 1009


Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 03 липня 2024 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта планової перевірки від 03 червня 2024 року № 221, проведеної відповідно до Плану здійснення заходів державного контролю суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2024 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 22 листопада 2023 року № 2202, постанови НКРЕКП від 15 травня 2024 року № 941 «Про збільшення строку проведення планової перевірки ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», та посвідчень на проведення планової перевірки від 26 квітня 2024 року №189, від 10 травня 2024 № 213 та від 17 травня 2024 року № 240, установлено, що ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 23243188) порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії) та вимоги нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:

Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункт 5 пункту 2.2 у частині виконання рішення НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством,

підпункт 7 пункту 2.2 у частині надання до НКРЕКП достовірних документів (їх копій) та інформації (даних, відомостей, звітності), необхідних для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункт 13 пункту 2.2 у частині виконання умов укладених договорів, які є обов’язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії,

підпункт 26 пункту 2.2 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) у частині надання послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

підпункт 46 пункту 2.2 у частині розроблення інвестиційної програми відповідно до Порядку розроблення та подання на схвалення планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955 (далі – Порядок № 955) та подання її на схвалення НКРЕКП не пізніше 30 вересня року, що передує прогнозному періоду,

підпункт 48 пункту 2.2 у частині виконання інвестиційної програми в повному обсязі відповідно до запланованих згідно зі схваленою НКРЕКП інвестиційною програмою етапів, обсягів робіт, джерел та обсягів фінансування,

підпункт 60 пункту 2.2 (у редакції, що діяла до 16 січня 2024 року) у частині своєчасної та в повному обсязі оплати за послуги, що надаються на ринку електричної енергії,

підпункт 2 пункту 2.3 у частині забезпечення та здійснення комерційного обліку електричної енергії та обміну даними комерційного обліку відповідно до правил ринку та кодексу комерційного обліку, інших нормативно-правових актів та нормативних документів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії;

пункту 10 Порядку тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого постановою НКРЕКП від 26 березня 2022 року № 352 (далі – Порядок тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану), а саме:

абзацу другого, згідно з яким оператор системи розподілу не пізніше ніж на десятий календарний день з дати реєстрації заяви про тимчасове приєднання та всіх необхідних документів надає замовнику проєкт договору про тимчасове приєднання, орієнтовний розрахунок вартості приєднання, а також проєкт технічних умов на тимчасове приєднання, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, підписані оператором системи розподілу, у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією,

абзаців п’ятого та дев’ятого, згідно з якими у договорі про тимчасове приєднання має бути визначено альтернативні точки приєднання на рівні напруги, заявленої замовником у заяві про тимчасове приєднання;

пункту 5.2.15 глави 5.2 розділу V Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 311 (далі – Кодекс комерційного обліку електричної енергії), у частині надання замовнику протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідної заяви рахунку на оплату зазначених у заяві послуг комерційного обліку або протягом п’яти робочих днів - обґрунтовану відмову в їх наданні;

підпункту 24 пункту 5.1.2 глави 5.1 розділу V Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії), у частині проведення не рідше одного разу на 6 місяців контрольного огляду засобів комерційного обліку споживачів відповідно до затверджених графіків;

Порядку визначення регуляторної бази активів суб’єктів природних монополій у сфері електроенергетики, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 11 липня 2013 року № 899 (далі – Порядок визначення регуляторної бази активів суб’єктів природних монополій у сфері електроенергетики), а саме:

пункту 2.10, згідно з яким після переходу до стимулюючого регулювання у разі виведення з експлуатації активу (елементів активу) регуляторної бази активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання, регуляторна норма доходу на регуляторну базу активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання, та амортизація на суму вартості цих активів (елементів активу) не нараховуються, починаючи з року, наступного за роком, у якому відбулось виведення з експлуатації цього активу (елементів активу).

У разі виведення з експлуатації активу (елементів активу) регуляторної бази активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання, у зв’язку із тимчасовим припиненням його використання (без демонтажу) відновлення нарахування регуляторної норми доходу на регуляторну базу активів, яка створена до переходу до стимулюючого регулювання, та амортизації на суму вартості цих активів (елементів активу) відбувається з року, наступного за роком, у якому відбулось введення в експлуатацію таких активів (елементів активу),

пункту 3.5, згідно з яким після переходу до стимулюючого регулювання у разі виведення з експлуатації активу (елементів активу) регуляторної бази активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання, регуляторна норма доходу на регуляторну базу активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання, та амортизація на суму вартості цих активів (елементів активу) не нараховуються, починаючи з кварталу, наступного за кварталом, у якому відбулось виведення з експлуатації цього активу (елементів активу).

У разі виведення з експлуатації активу (елементів активу) регуляторної бази активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання, у зв’язку із тимчасовим припиненням його використання (без демонтажу) відновлення нарахування регуляторної норми доходу на регуляторну базу активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання (для активів 1 категорії), та амортизації на суму вартості цих активів (елементів активу) відбувається з кварталу, наступного за кварталом, в якому відбулось введення в експлуатацію таких активів (елементів активу).

Відповідно до статей 17, 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», статті 77 Закону України «Про ринок електричної енергії» та Порядку (методики) визначення розміру штрафів, які накладаються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою НКРЕКП від 29 вересня 2023 року № 1800, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:


1. Застерегти ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 23243188) щодо недопущення надалі порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:

пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункту 5 пункту 2.2 у частині виконання рішення НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством,

підпункту 7 пункту 2.2 у частині надання до НКРЕКП достовірних документів (їх копій) та інформації (даних, відомостей, звітності), необхідних для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункту 13 пункту 2.2 у частині виконання умов укладених договорів, які є обов’язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії,

підпункту 46 пункту 2.2 у частині розроблення інвестиційної програми відповідно до Порядку та подання її на схвалення НКРЕКП не пізніше 30 вересня року, що передує прогнозному періоду,

підпункту 48 пункту 2.2 у частині виконання інвестиційної програми в повному обсязі відповідно до запланованих згідно зі схваленою НКРЕКП інвестиційною програмою етапів, обсягів робіт, джерел та обсягів фінансування,

підпункту 60 пункту 2.2 (у редакції, що діяла до 16 січня 2024 року) у частині своєчасної та в повному обсязі оплати за послуги, що надаються на ринку електричної енергії,

підпункту 2 пункту 2.3 у частині забезпечення та здійснення комерційного обліку електричної енергії та обміну даними комерційного обліку відповідно до правил ринку та кодексу комерційного обліку, інших нормативно-правових актів та нормативних документів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії;

підпункту 24 пункту 5.1.2 глави 5.1 розділу V Правил роздрібного ринку електричної енергії у частині проведення не рідше одного разу на 6 місяців контрольного огляду засобів комерційного обліку споживачів відповідно до затверджених графіків;

Порядку визначення регуляторної бази активів суб’єктів природних монополій у сфері електроенергетики, а саме:

пункту 2.10, згідно з яким після переходу до стимулюючого регулювання у разі виведення з експлуатації активу (елементів активу) регуляторної бази активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання, регуляторна норма доходу на регуляторну базу активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання, та амортизація на суму вартості цих активів (елементів активу) не нараховуються, починаючи з року, наступного за роком, у якому відбулось виведення з експлуатації цього активу (елементів активу).

У разі виведення з експлуатації активу (елементів активу) регуляторної бази активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання, у зв’язку із тимчасовим припиненням його використання (без демонтажу) відновлення нарахування регуляторної норми доходу на регуляторну базу активів, яка створена до переходу до стимулюючого регулювання, та амортизації на суму вартості цих активів (елементів активу) відбувається з року, наступного за роком, у якому відбулось введення в експлуатацію таких активів (елементів активу),

пункту 3.5, згідно з яким після переходу до стимулюючого регулювання у разі виведення з експлуатації активу (елементів активу) регуляторної бази активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання, регуляторна норма доходу на регуляторну базу активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання, та амортизація на суму вартості цих активів (елементів активу) не нараховуються, починаючи з кварталу, наступного за кварталом, у якому відбулось виведення з експлуатації цього активу (елементів активу).

У разі виведення з експлуатації активу (елементів активу) регуляторної бази активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання, у зв’язку із тимчасовим припиненням його використання (без демонтажу) відновлення нарахування регуляторної норми доходу на регуляторну базу активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання (для активів 1 категорії), та амортизації на суму вартості цих активів (елементів активу) відбувається з кварталу, наступного за кварталом, в якому відбулось введення в експлуатацію таких активів (елементів активу);

пункту 5.2.15 глави 5.2 розділу V Кодексу комерційного обліку електричної енергії, у частині надання замовнику протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідної заяви рахунку на оплату зазначених у заяві послуг комерційного обліку або протягом п’яти робочих днів - обґрунтовану відмову в їх наданні.

2. Накласти штраф у розмірі 91 800 (дев’яносто одна тисяча вісімсот) гривень на ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 23243188) за порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:

підпункту 26 пункту 2.2 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії у частині надання послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

пункту 10 Порядку тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану, а саме:

абзацу другого, згідно з яким оператор системи розподілу не пізніше ніж на десятий календарний день з дати реєстрації заяви про тимчасове приєднання та всіх необхідних документів надає замовнику проєкт договору про тимчасове приєднання, орієнтовний розрахунок вартості приєднання, а також проєкт технічних умов на тимчасове приєднання, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, підписані оператором системи розподілу, у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією,

абзаців п’ятого та дев’ятого, згідно з якими у договорі про тимчасове приєднання має бути визначено альтернативні точки приєднання на рівні напруги, заявленої замовником у заяві про тимчасове приєднання.

Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції»).

3. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» відповідно до вимог Порядку № 955 включити статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності 2022 – 2023 років» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 61 002,42 тис. грн (без ПДВ) до Інвестиційних програм ПрАТ «КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» на 2024 та 2025 роки, а саме:

1) зобов’язати Товариство у строк до 15 серпня 2024 року звернутися до НКРЕКП з пропозицією щодо включення до Інвестиційної програми на 2024 рік статті «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності 2022 – 2023 років» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 31 360,92 тис. грн (без ПДВ) яка включає:

суму зекономлених при виконанні інвестиційної програми у 2022 році коштів у розмірі 3 646,55 тис. грн (без ПДВ);

суму зекономлених при виконанні інвестиційної програми у 2023 році коштів у розмірі 27 714,37 тис. грн (без ПДВ);

2) урахувати в Інвестиційній програмі на 2025 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності 2022 – 2023 років» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 29 641,5 тис. грн (без ПДВ) яка включає:

50 % суми додатково отриманого у 2023 році доходу від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності у розмірі 771,50 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2023 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 22 887,00 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у розмірі 5 983,00 тис. грн.

4. Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1, 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:

1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання на 2025 рік шляхом їх зміни в бік збільшення на суму 184 122,37 тис. грн (без ПДВ) урахувавши:

суму надлишково отриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2023 році в розмірі 8 326,43 тис. грн (без ПДВ);

суму дефіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» 2023 рік, у розмірі 175 025,88 тис. грн (без ПДВ);

суму дефіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг зі стандартних приєднань, за якими строк надання послуги зі стандартного приєднання становить понад 730 днів (без врахування календарного періоду 2022 року) у розмірі 17 422,92 тис. грн (без ПДВ).

2) у разі неврахування ПрАТ «КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» в Інвестиційних програмах на 2024 – 2025 роки суми додатково отриманого доходу за результатом діяльності у 2022 – 2023 років, зазначеної у пункті 3 цієї постанови, при найближчому перегляді тарифів підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом їх зміни в бік зменшення на відповідні суми.

5. Підпункт 1 пункту 4 постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 02 червня 2023 року № 1009 «Про накладення штрафу на ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання», викласти в такій редакції:

«1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що буде проводитися у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання на 2024 та 2025 роки шляхом їх зміни в бік збільшення у загальному розмірі на суму 834 923,71 тис. грн (без ПДВ), врахувавши:

суму недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2021 році у розмірі 219 073,77 тис. грн (без ПДВ);

суму недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році у розмірі 559 102,48 тис. грн (без ПДВ) (визначену з урахуванням планової перевірки дотримання ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» вимог законодавства та ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, за результатами якої складено Акт планової перевірки від 04 травня 2023 року № 223);

суму недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році у розмірі 2 220,89 тис. грн (без ПДВ) (визначену з урахуванням планової перевірки дотримання ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» вимог законодавства та ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, за результатом якої складено Акт планової перевірки від 03 червня 2024 року№ 221);

витрати на виконання заходів з відновлення об'єктів електричних мереж за рахунок ремонтної програми у сумі 41 917,908 тис. грн (без ПДВ);

суму профіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за 2021 рік у розмірі 61 451,11 тис. грн (без ПДВ);

суму дефіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за 2022 рік у розмірі 74 059,77 тис. грн (без ПДВ).

За результатами здійснення заходу державного контролю в частині перевірки стану виконання у 2023 році заходів схваленої Інвестиційної програми ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» на 2022 рік уточнити підсумкову суму надлишково отриманого або недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»;».


Голова НКРЕКП                              Валерій ТАРАСЮК

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux