Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Дата оновлення: 26.08.2024

День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 19.06.2023
Постанова
від 14 червня 2023 р. № 1060
Київ
Про застереження АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання

(У постанову вносяться зміни

постановами НКРЕКП від 25.07.2023 № 1370, від 21.08.2024 № 1495)


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


ПОСТАНОВА

14.06.2023 № 1060


Про застереження АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання


Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 14 червня 2023 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта позапланової виїзної перевірки 16 травня 2023 року № 238, проведеної на підставі постанови НКРЕКП від 22 березня 2023 року № 504 «Про проведення позапланової виїзної перевірки АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО», відповідно до постанови НКРЕКП від 02 травня 2023 року № 828 «Про збільшення строку проведення позапланової виїзної перевірки АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» та посвідчень на проведення позапланової виїзної перевірки від 17 квітня 2023 року № 217 та від 04 травня 2023 року № 252, установлено, що АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 22815333) не дотримано вимоги нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:

пунктів 1 та 11 частини третьої статті 46 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо обов’язку оператора системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та виконувати умови укладених договорів, які є обов’язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії;

глави 2 Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955 (далі – Порядок розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу) (у редакції, що діяла до 25 серпня 2022 року), а саме:

підпункту 4 пункту 2.9, згідно з яким ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми,

пункту 2.10, згідно з яким до ІП ліцензіатом додаються обґрунтовуючі матеріали до запланованих робіт та закупівель товарів, які, зокрема, можуть містити цінові пропозиції (прайси) виробників або їх офіційних представників в Україні, результати публічної закупівлі, накази про затвердження проєктної документації (або зведені кошториси до відповідних проєктів), що передбачені ІП;

абзацу дев’ятого пункту 1.5 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердженої постановою НКРЕКП від 18 грудня 2018 року № 1965, згідно з яким оператори систем розподілу відповідають за достовірність даних, зазначених ними у формах звітності та в документах;

пункту 2.2 глави 2 (у редакції, що діяла до 27 травня 2021 року) Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) «Звітні дані про обсяги розподілу електричної енергії та технологічні витрати електричної енергії за 1 та 2 класами напруги», затвердженої постановою НКРЕКП від 20 грудня 2019 року № 2897, щодо обов’язку ліцензіата подавати форму звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) до НКРЕКП та її територіального органу у відповідному регіоні за місцезнаходженням ліцензіата до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 2.1 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 9-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна) «Звіт про обсяги купівлі-продажу електричної енергії», затвердженої постановою НКРЕКП від 29 березня 2019 року № 450, яким встановлено, що форму звітності № 9 ОСР подають до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 2.7 глави 2 Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 373, згідно з яким ОСР мають забезпечити оперативний обмін інформацією між операторами колцентрів та підрозділами ліцензіата, зокрема забезпечити доступ операторів колцентру ОСР до інформації щодо планових робіт ОСР з відключенням споживачів та аварійних перерв, даних споживачів з прив’язкою до місця приєднання до мережі, даних показань приладів обліку;

пункту 1 постанови НКРЕКП від 17 грудня 2019 року № 2896 «Про встановлення для оператора системи передачі та операторів систем розподілу граничної нижньої межі обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед», яким встановлено для операторів систем розподілу в кожному розрахунковому періоді граничну нижню межу обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» з метою компенсації технологічних втрат електричної енергії на її передачу та розподіл електричними мережами в розмірі 50 відсотків (у редакції, що діяла до 04 липня 2021 року), 95 відсотків (у редакції, що діяла до 09 серпня 2021 року) та 30 відсотків від обсягу фактичних технологічних втрат електричної енергії на її передачу або розподіл електричними мережами в цьому розрахунковому періоді;

Типового договору про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, що є додатком 5 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, а саме:

пункту 2.5 глави 2, згідно з яким розрахунок за надану послугу здійснюється на умовах часткової попередньої оплати вартості послуги за поточний розрахунковий період згідно із встановленою договором системою платежів і розрахунків,

підпункту 3.2.1 пункту 3.2 глави 3, згідно з яким користувач зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі здійснювати розрахунки за цим Договором;

Типового договору про надання послуг з передачі електричної енергії, що є додатком 6 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, а саме:

пункту 5.2 глави 5, згідно з яким користувач здійснює попередню оплату планової вартості послуги ОСП відповідно до встановленого цим пунктом алгоритму,

підпункту 3 пункту 8.3 глави 8, згідно з яким користувач зобов’язаний здійснювати вчасно та у повному обсязі оплату за послугу
з передачі електричної енергії на умовах, визначених цим Договором;

пункту 2.1, абзацу другого пункту 2.2, підпункту 3, підпункту 5 (у редакції, що діяла до 20 серпня 2021 року) та підпункту 6 (у редакції, що діяла до 11 лютого 2022 року) пункту 2.3 глави 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня
2018 року № 375, у частині обов’язку ОСР дотримуватися загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, до яких належать:

рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 %;

розгляд скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії:

у строк 15 днів без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу;

у строк 30 днів у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу;

у строк 45 днів у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу для скарги/звернення/претензії від групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії);

видача технічних умов на приєднання разом із проєктом договору про приєднання, починаючи з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви про приєднання (у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією), у строк 10 робочих днів для стандартного приєднання,

пункту 2.4 глави 2, згідно з яким у разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у цій главі, ОСР надає споживачу (замовнику – у разі недотримання гарантованих стандартів якості при наданні послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання) компенсацію в розмірах, наведених у додатку 1 до цього Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених у главі 6 цього Порядку,

підпункту 1 пункту 6.1 глави 6, згідно з яким ОСР надає споживачу компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг шляхом урахування суми відповідної компенсації в рахунку за надані послуги з розподілу електричної енергії, якщо за умовами договору про надання послуг з розподілу зі споживачем оплату таких послуг здійснює споживач, – у строк не більше 45 днів з дня недотримання гарантованого стандарту якості надання послуг (у разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР, визначених підпунктами 6 та 7 пункту 2.3 глави 2 цього Порядку, у випадку нових приєднань – з дня укладення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії та гарантованого стандарту, визначеного підпунктом 22 пункту 2.3 глави 2 цього Порядку, – з дня надання відповіді споживачу на його звернення щодо надання компенсації);

Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – Кодекс систем розподілу), а саме:

пункту 4.2.4 глави 4.2 розділу IV, згідно з яким строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника першого ступеня потужності становить 45 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання. Для електроустановок замовника другого ступеня потужності цей строк становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання,

пункту 4.2.5 глави 4.2 розділу IV (у редакції, що діяла до 04 листопада 2022 року) та пункту 4.2.6 глави 4.2 розділу IV, згідно з яким у разі отримання від замовника заяви про відшкодування ОСР зобов'язаний протягом 15 робочих днів надати замовнику відповідну компенсацію або обґрунтовану відмову (з наданням підтвердних документів),

пункту 4.4.4 глави 4.4 розділу IV (у редакції, що діяла до 04 листопада 2022 року), згідно з яким при отриманні неповного комплекту документів або неналежно оформлених документів, направлених поштовим відправленням (або в електронному вигляді), ОСР приймає всі отримані документи, вносить відповідну інформацію до реєстру заяв та протягом 2 робочих днів, починаючи з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви про приєднання від дня отримання заяви, інформує замовника у спосіб, указаний ним у заяві, про зауваження щодо повноти та належного оформлення документів з обґрунтуванням причин наведених зауважень,

пункту 4.5.5 глави 4.5 розділу IV (у редакції, що діяла до 01 червня 2021 року), згідно з яким технічні умови на стандартне приєднання, підписані ОСР, разом з проєктом договору про стандартне приєднання надаються замовнику ОСР протягом 10 робочих днів, починаючи з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви про приєднання (у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією),

пункту 4.5.5 глави 4.5 розділу IV, згідно з яким технічні умови на стандартне приєднання надаються замовнику ОСР протягом 10 робочих днів з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви та повного пакета документів, передбачених цим Кодексом, у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією,

пункту 13.2.6 глави 13.2 розділу XІІI, згідно з яким результати вимірювання повинні містити таку інформацію:

дату та час встановлення та зняття вимірювального засобу, його тип;

усереднене значення відхилення напруги на кожному 10-хвилинному проміжку часу протягом терміну вимірювання;

Договору про стандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу (типова форма) (у редакції, що діяла до 01 червня 2021 року), що є додатком 1 до Кодексу систем розподілу, а саме:

підпункту 3.1.1 пункту 3.1 глави 3, згідно з яким виконавець послуг зобов’язаний забезпечити в установленому порядку приєднання (будівництво та введення в експлуатацію електричних мереж зовнішнього електрозабезпечення об’єкта Замовника від місця забезпечення потужності до точки приєднання) об’єкта (електроустановок) Замовника до електричних мереж системи розподілу у строки, встановлені цим Договором, після виконання Замовником зобов'язань, визначених підпунктом 3.2.3 пункту 3.2 цього Договору,

пункту 4.2 глави 4, згідно з яким виконавець послуг зобов’язаний надати Замовнику рахунок на сплату плати за приєднання не пізніше 3 робочих днів від дати укладення цього Договору у встановленому законодавством порядку;

пункт 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункт 7 у частині надання до НКРЕКП достовірних документів (їх копій) та інформацію (дані, відомості, звітність), необхідні для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункт 13 у частині укладення договорів, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконання умов цих договорів,

підпункт 23 у частині дотримання показників якості послуг з розподілу електричної енергії, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії, а також якість електричної енергії, перелік та величини яких затверджено НКРЕКП, у тому числі загальних стандартів якості електропостачання,

підпункт 24 у частині здійснення компенсації та/або відшкодування збитків користувачу системи та/або споживачу у разі недотримання ліцензіатом показників якості послуг з розподілу електричної енергії, визначених НКРЕКП та договором про надання послуг з розподілу,

підпункт 25 у частині забезпечення функціонування центрів обслуговування споживачів та кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП,

підпункт 26 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) у частині надання послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

підпункт 45 у частині розроблення та подання на схвалення НКРЕКП планів розвитку систем розподілу на наступні п’ять років відповідно до вимог кодексу систем розподілу, Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу та інших нормативно-правових актів,

підпункт 54 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункт 60 у частині своєчасної та в повному обсязі сплати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії.

Відповідно до статей 17, 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:


1. Застерегти АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 22815333) щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії.

2. Прийняти до відома загальну суму коштів 21 870,88 тис. грн (без ПДВ) по частково профінансованих та освоєних станом на 31 грудня 2022 року заходах схваленої Інвестиційної програми АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» на 2022 рік.

3. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»:

1) у строк до 01 серпня 2023 року урахувати в Інвестиційній програмі з розподілу електричної енергії на 2023 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 26 495,52 тис. грн (без ПДВ), яка включає:

суму зекономлених при виконанні Інвестиційної програми у 2021 році коштів тарифу з розподілу електричної енергії у розмірі 1,27 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2021 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності, у розмірі 3 071,18 тис. грн (без ПДВ),

50 % суми додатково отриманого доходу у 2021 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 8 732,49 тис. грн (без ПДВ),

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2021 році у розмірі 4 620,40 тис. грн (без ПДВ),

50 % від негативної (від'ємної) суми дельти за статтею «прибуток на регуляторну базу активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання» у 2021 році у розмірі 1 970,00 тис. грн (без ПДВ),

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності, у розмірі 3 063,52 тис. грн (без ПДВ),

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 4 015,36 тис. грн (без ПДВ),

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році у розмірі 1 021,30 тис. грн (без ПДВ);

2) урахувати в Інвестиційній програмі з розподілу електричної енергії на 2024 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 26 570,09 тис. грн (без ПДВ), яка включає суму надлишково отриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності у 2021 році;

3) у строк до 01 серпня 2023 року відповідно до вимог Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу звернутися до НКРЕКП з пропозицією щодо включення до Інвестиційної програми на 2023 рік довиконання заходів, зазначених у пункті 2 цієї постанови, на загальну суму 22 773,65 тис. грн (без ПДВ);

4) у строк до 31 грудня 2023 року довиконати заходи схваленої Інвестиційної програми на 2022 рік, що були профінансовані у повному обсязі та недоосвоєні станом на 31 грудня 2022 року;

5) у строк до 01 серпня 2023 року надати до НКРЕКП та Сектору НКРЕКП у Чернігівській області:

уточнений Реєстр Активів, що не включаються до регуляторної бази активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання, відповідно до пунктів 2.4, 2.7 та 3.3 Порядку визначення регуляторної бази активів суб'єктів природних монополій у сфері електроенергетики, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 11 липня 2013 року № 899,

уточнений розрахунок регуляторної бази активів, яка сформована на дату переходу до стимулюючого регулювання станом на 01 січня 2021 року.

4. Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1, 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:

1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що буде проводитися у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання на 2024 рік шляхом його зміни в бік збільшення на суму 55 366,91 тис. грн (без ПДВ), урахувавши:

суму недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності
з розподілу електричної енергії у 2022 році у розмірі 24 851,15 тис. грн (без ПДВ);

суму дефіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» за 2021 рік у розмірі 6 522,79 тис. грн (без ПДВ);

суму дефіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» за 2022 рік у розмірі 12 235,86 тис. грн (без ПДВ).

витрати на виконання заходів з відновлення об'єктів електричних мереж за рахунок ремонтної програми у 2022 році у сумі 11 757,11 тис. грн.

За результатами здійснення заходу державного контролю в частині перевірки стану виконання у 2023 році заходів схваленої Інвестиційної програми АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» на 2022 рік уточнити підсумкову суму надлишково отриманого або недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»;

2) у разі невключення до Інвестиційної програми з розподілу електричної енергії на 2023 рік у строк до 01 серпня 2023 року заходів, зазначених у підпункті 3 пункту 3 цієї постанови, Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, при найближчому перегляді тарифу підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом його зміни в бік зменшення на суму профінансованих коштів схваленої Інвестиційної програми на 2022 рік у розмірі 21 870,88 тис. грн (без ПДВ);

3) у разі неврахування АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» в Інвестиційних програмах на 2023 – 2024 роки суми додатково отриманого доходу за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках, зазначених у підпунктах 1 та 2 пункту 3, при найближчому перегляді тарифу підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом його зміни в бік зменшення на суму 26 495,52 тис. грн (без ПДВ) та 26 570,09 тис. грн (без ПДВ) відповідно.


Голова НКРЕКП           Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux