Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 01.06.2023
Розпорядження
від 31 травня 2023 р. № 142-р
Київ
Про усунення порушень ПРАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО»

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


РОЗПОРЯДЖЕННЯ

31.05.2023 № 142-р


Про усунення порушень ПРАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО»


Відповідно до пункту 4 частини другої статті 3, частини п’ятої статті 14, пункту 5 частини четвертої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», згідно з Актом планової перевірки від 01 травня 2023 року № 215, проведеної на підставі Плану здійснення заходів державного контролю суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2023 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 23 листопада 2022 року № 1550, відповідно до постанови НКРЕКП від 11 квітня 2023 року № 663 «Про збільшення строку проведення планової перевірки ПРАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ВИРІШИЛА:


Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РІВНЕОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 05424874) усунути порушення нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:

пункту 8.3.16 глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312, яким встановлено, що учасники роздрібного ринку мають оприлюднювати на своєму офіційному вебсайті щорічний звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій;

пункту 3.2 глави 3 Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 373 (у редакції, що діяла до 17 травня 2022 року), відповідно до якого питання щодо якості електричної енергії, порушені у зверненні/скарзі/претензії споживача, розглядаються в порядку, визначеному главою 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – Кодекс систем розподілу) (за умови ідентифікації споживача);

підпунктів 1 та 3 пункту 2.3 глави 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375, якими встановлено, що ОСР забезпечує дотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у цій главі, зокрема, розгляд у певний строк з дня отримання скарги/звернення/претензії або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу,

для чого у строк до 05 липня 2023 року:

забезпечити оприлюднення на своєму офіційному вебсайті щорічного звіту щодо розгляду звернень/скарг/претензій за 2021 та 2022 роки;

надати компенсацію у подвійному розмірі всім ідентифікованим споживачам, що звертались до кол-центру ліцензіата щодо якості електричної енергії (крім повторних звернень), при розгляді скарги/звернення/претензії яких у 2021 та 2022 роках не було дотримано гарантованого стандарту якості послуг у частині своєчасного розгляду скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії.

Про виконання зазначених вимог повідомити НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Рівненській області до 20 липня 2023 року з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.


Голова НКРЕКП                  Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux