НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
05.07.2023 № 179-р
Про усунення порушень ПРАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО»
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 3, частини п’ятої статті 14, пункту 5 частини четвертої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», згідно з Актом планової перевірки від 09 червня 2023 року № 274, проведеної на підставі Плану здійснення заходів державного контролю суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2023 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 23 листопада 2022 року № 1550, та відповідно до постанови НКРЕКП від 23 травня 2023 року № 952 «Про збільшення строку проведення планової перевірки ПРАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ВИРІШИЛА:
Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00131587) усунути порушення нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:
пункту 2.11 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) «Звіт про фінансові результати та виконання структури тарифів за видами діяльності», затвердженої постановою НКРЕКП від 28 лютого 2019 року № 282 щодо наведення звітних даних у формі звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) без урахування податку на додану вартість;
підпункту 3 пункту 2.3 глави 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375 щодо дотримання строку розгляду скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії;
Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 373 (далі – Мінімальні вимоги до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами), а саме:
пункту 2.5 глави 2 щодо обов’язку ліцензіата вести електронну базу даних звернень абонентів, отриманих за допомогою засобів телекомунікації, із зазначенням правильного визначення теми звернення,
пункту 3.2 глави 3 щодо обов’язку ліцензіата усі дзвінки до кол-центру ОСР з питань незадовільної якості електричної енергії реєструвати відповідно до вимог ПРРЕЕ та розглядати відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу,
для чого у строк до 01 серпня 2023 року:
надати до НКРЕКП звіт за формою № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) «Звіт про фінансові результати та виконання структури тарифів за видами діяльності» в електронному вигляді з накладенням КЕП та/або кваліфікованої електронної печатки ліцензіата за IV квартал 2022 року;
надати компенсації у подвійному розмірі 2 559 споживачам за недотримання у 2022 році гарантованого стандарту якості щодо дотримання строку розгляду скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії, про що у строк до 20 серпня 2023 року поінформувати НКРЕКП та Відділ НКРЕКП у Львівській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.
Голова НКРЕКП Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ