Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 25.08.2023
Розпорядження
від 25 серпня 2023 р. № 233-р
Київ
Про усунення порушень АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


РОЗПОРЯДЖЕННЯ

25.08.2023 № 233-р


Про усунення порушень АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»


Відповідно до пункту 4 частини другої статті 3, частини п’ятої статті 14, пункту 5 частини четвертої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та згідно з Актом планової перевірки від 27 липня 2023 року № 330, проведеної на підставі Плану здійснення заходів державного контролю суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2023 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 23 листопада 2022 року № 1550, відповідно до постанови НКРЕКП від 12 липня 2023 року № 1288 «Про збільшення строку проведення планової перевірки АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ВИРІШИЛА:


Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00131819) усунути порушення нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:

пункту 4.5.5 глави 4.5 розділу IV (у редакції, що діяла до 01 червня 2021 року) Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – Кодекс систем розподілу), згідно з яким технічні умови на стандартне приєднання, підписані ОСР, разом з проєктом договору про стандартне приєднання надаються замовнику ОСР протягом 10 робочих днів, починаючи з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви про приєднання (у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією),

пункту 2.1, підпункту 3 пункту 2.3 та підпункту 4 пункту 2.3 глави 2 (у редакції, що діяла до 20 серпня 2021 року) Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375, у частині дотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, до яких належать:

розгляд скарги/звернення/претензії споживача щодо якості надання ОСР послуг електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії:

у строк 15 днів без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу;

у строк 30 днів у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу;

у строк 45 днів у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу для скарги/звернення/претензії від групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії),

відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин;

пункту 3.2 Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 373, у частині реєстрації усіх дзвінків до кол-центру ОСР з питань незадовільної якості електричної енергії відповідно до вимог ПРРЕЕ. Питання щодо якості електричної енергії, порушені у зверненні/скарзі/претензії, розглядаються в порядку, визначеному главою 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу;

пункту 3.1 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 10-НКРЕКП-якість-розподіл (річна) «Звіт щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії за скаргами споживачів», затвердженої постановою НКРЕКП 12 червня 2018 року № 374, згідно з яким ліцензіат повинен забезпечити ведення реєстру скарг/звернень/претензій щодо незадовільної якості електричної енергії,

пункту 1.5 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердженої постановою НКРЕКП від 18 грудня 2018 року № 1965, згідно з яким оператори систем розподілу відповідають за достовірність даних, зазначених ними у формах звітності та в документах, а також що у звіті щодо стану надання оператором системи передачі та операторами систем розподілу послуг з приєднання відображається інформація про, зокрема замовників, для яких триває процедура надання послуги з приєднання;

пункту 5.5 Типового договору про надання послуг з передачі електричної енергії, що є додатком 6 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, у частині здійснення розрахунку за фактичний обсяг послуги,

для чого:

1) у строк 01 жовтня 2023 року надати компенсацію у подвійному розмірі:

гр. Іванюті І. М. за недотримання гарантованих стандартів якості в частині дотримання строків видачі технічних умов на приєднання електроустановок до електричних мереж споживачам;

1 споживачу, приєднаному до ПЛ-0,4 кВ КТП-(інформація з обмеженим доступом) та 6 споживачам, приєднаним до ПЛ-0,4 кВ КТП-(інформація з обмеженим доступом) за недотримання у 2021 році гарантованого стандарту якості послуг, а саме відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні протягом 24 годин;

558 споживачам за недотримання у 2021 році та 170 споживачам за недотримання у 2022 році гарантованого стандарту якості послуг в частині своєчасного розгляду скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії,

про що у строк до 15 жовтня 2023 року поінформувати НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Полтавській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.

2) у строк до 15 жовтня 2023 року надати до НКРЕКП та Сектору НКРЕКП у Полтавській області:

уточнену форму звітності № 10-НКРЕКП-якість-розподіл (річна) «Звіт щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії за скаргами споживачів» за 2021 та 2022 роки,

скоригований Звіт з моніторингу надання АТ «Полтаваобленерго» послуг з приєднання за І – IV квартали 2022 року;

3) у строк до 01 листопада 2023 року повідомити НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Полтавській області, з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів, про безумовне виконання умов договору про надання послуг з передачі електричної енергії від 25 червня 2019 року № 0523-02041/2099, укладеного з НЕК «УКРЕНЕРГО», шляхом забезпечення розрахунків у повному обсязі.


Голова НКРЕКП                      Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux