Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 13.01.2023
Розпорядження
від 10 січня 2023 р. № 1-р
Київ
Про усунення порушень АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


РОЗПОРЯДЖЕННЯ

10.01.2023 № 1-р


Про усунення порушень АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»


Відповідно до пункту 4 частини другої статті 3, частини п’ятої статті 14, пункту 5 частини четвертої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та згідно з Актом позапланової невиїзної перевірки від 14 грудня 2022 року № 358, проведеної відповідно до постанови НКРЕКП від 10 листопада 2022 року № 1439 «Про проведення позапланової невиїзної перевірки АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ВИРІШИЛА:


Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00131819) усунути порушення нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:

пункту 8.3.11 глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312, яким встановлено, що учасник роздрібного ринку розглядає звернення/скаргу/претензію в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/ претензії, якщо менший строк не встановлено чинним законодавством, цими Правилами, Кодексом системи передачі та Кодексом системи розподілу;

підпункту 15 пункту 2.3 глави 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375, щодо дотримання ОСР гарантованих стандартів якості надання послуг у частині розгляду звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача у строк 30 днів,

для чого у строк до 01 лютого 2023 року розглянути звернення ТОВ «ДІ-СТАР» від 01 вересня 2022 року № 01/09 та надати ТОВ «ДІ-СТАР» компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у частині розгляду зазначеного звернення відповідно до вимог Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375, про що у строк до 15 лютого 2023 року повідомити НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Полтавській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.


Голова НКРЕКП                     К.Ущаповський

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux