Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Дата оновлення: 30.10.2023

День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 30.06.2023
Постанова
від 28 червня 2023 р. № 1146
Київ
Про накладення штрафу на АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання

(У постанову вносяться зміни

постановою НКРЕКП від 25.10.2023 № 1952)


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


ПОСТАНОВА

28.06.2023 № 1146


Про накладення штрафу на АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання


Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 28 червня 2023 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта планової перевірки від 31 травня 2023 року № 259, проведеної на підставі Плану здійснення заходів державного контролю суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2023 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 23 листопада 2022 року № 1550, відповідно до постанови НКРЕКП від 16 травня 2023 року № 899 «Про збільшення строку проведення планової перевірки АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» та посвідчень на проведення планової перевірки від 18 травня 2023 року № 276 та від 26 квітня 2023 року № 229, установлено, що АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 22767506) не дотримано вимоги нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:

Закону України «Про ринок електричної енергії», а саме:

пунктів 1 та 11 частини третьої статті 46 щодо обов’язку оператора системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та укладати договори, які є обов’язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії, та виконувати умови таких договорів,

частини другої статті 47, згідно з якою оператору системи розподілу забороняється мати на праві власності чи в управлінні акції (частки в статутному капіталі) суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність з виробництва та/або постачання (у тому числі постачання споживачам) або передачі електричної енергії;

Інструкції щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна) «Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання», затвердженої постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 374 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна)), а саме:

пункту 2.2 глави 2, яким встановлено, що форма звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл складається станом на останнє число звітного періоду і подається ліцензіатом до НКРЕКП не пізніше ніж через 20 днів після звітного періоду,

пункту 2.4 глави 2, яким встановлено, що звіт направляється ліцензіатом до НКРЕКП в електронному вигляді на адресу: sqr_n@nerc.gov.ua у двох примірниках:

з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ліцензіата та/або кваліфікованої електронної печатки ліцензіата з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»,

без накладення кваліфікованого електронного підпису та/або кваліфікованої електронної печатки ліцензіата,

пункту 4.6 глави 4, яким встановлено, що реєстр перерв в електропостачанні формується згідно з додатком 5 до цієї Інструкції:

графа 14 – дата та час початку перерви в електропостачанні. Час першого повідомлення про перерву, яке реєструється у джерелах інформації,

графа 15 – дата та час кінця перерви в електропостачанні визначається та реєструється черговим диспетчером підрозділу ліцензіата у джерелах інформації;

пункту 2.1 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 1-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (річна) «Звіт про загальну характеристику діяльності з розподілу електричної енергії», затвердженої постановою НКРЕКП від 29 березня 2019 року № 450 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 1-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (річна)), яким встановлено, що форму звітності № 1 ОСР подають щороку до 25 лютого року, наступного за звітним періодом;

пункту 2.1 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 8-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (річна) «Звіт про звернення та скарги користувачів (споживачів) оператора системи розподілу», затвердженої постановою НКРЕКП від 29 березня 2019 року № 450 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 8-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (річна)), яким встановлено, що форму звітності № 8-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (річна) оператори систем розподілу подають щороку до 25 лютого року, наступного за звітним періодом;

пункту 2.1 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 9-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна) «Звіт про обсяги купівлі-продажу електричної енергії», затвердженої постановою НКРЕКП від 29 березня 2019 року № 450 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 9-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна)), яким встановлено, що форму звітності № 9-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна) оператори систем розподілу подають до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 2.2 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) «Звіт про фінансові результати та виконання структури тарифів за видами діяльності», затвердженої постановою НКРЕКП від 28 лютого 2019 року № 282 (далі –Інструкція щодо заповнення форми звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна)), щодо обов’язку ліцензіата подавати форму звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) до НКРЕКП за I квартал, I півріччя, 9 місяців не пізніше 30 числа місяця, наступного за звітним періодом, за рік – до 01 березня року, наступного за звітним, та щоквартально інформацію щодо чистого доходу (виручки) від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії. Інформація подається до НКРЕКП за I, II, III квартали до 26 числа місяця, наступного за звітним кварталом, за IV квартал – до 01 лютого року, наступного за звітним періодом;

пункту 7 постанови НКРЕКП від 26 березня 2022 року № 352 «Про особливості тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану» у частині надання до НКРЕКП інформації щодо поданих замовниками заяв та стану надання ОСР послуг з тимчасового приєднання, та надання до 10 числа місяця, наступного за звітним, Звіту з моніторингу надання ОСП/ОСР послуг з приєднання;

Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375 (далі – Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання), а саме:

пунктів 2.1 та 2.2 глави 2 у частині обов’язку ОСР забезпечити дотримання загальних стандартів якості надання послуг, а саме рівня сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 % та відсотка втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10 %,

пункту 7.7, яким встановлено, що ОСР щороку до 20 лютого року, наступного за звітним, надають до НКРЕКП інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, наведеною в додатку 6 до цього Порядку. Інформація надсилається до НКРЕКП в електронному вигляді у форматі «xls» або «xlsx» на адресу: sqr@nerc.gov.ua, у двох примірниках з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ліцензіата та/або кваліфікованої електронної печатки ліцензіата з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»;

Типового договору про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, що є додатком 5 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309 (далі – Типовий договір про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління), а саме:

пункту 2.5 глави 2, яким встановлено обов’язок користувача здійснювати розрахунок за надану Послугу на умовах часткової попередньої оплати вартості Послуги за поточний розрахунковий період згідно із визначеною договором системою платежів і розрахунків,

підпункту 3.2.1 пункту 3.2 глави 3, яким встановлено обов’язок користувача своєчасно та в повному обсязі здійснювати розрахунки за цим Договором;

Типового договору про надання послуг з передачі електричної енергії, що є додатком 6 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309 (далі – Типовий договір про надання послуг з передачі електричної енергії), а саме:

пункту 5.2 глави 5 в частині обов’язку користувача здійснювати поетапну попередню оплату планової вартості послуги ОСП відповідно до встановленого алгоритму,

пункту 5.5 глави 5 в частині обов’язку користувача здійснювати розрахунок за фактичний обсяг послуг з передачі електричної енергії відповідно до умов договору,

підпункту 3 пункту 8.3 глави 8, яким встановлено, що користувач зобов’язаний здійснювати вчасно та у повному обсязі оплату за послугу з передачі електричної енергії на умовах, визначених цим Договором;

пункту 1.5 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердженої постановою НКРЕКП від 18 грудня 2018 року № 1965 (далі – Методика (порядок) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу), яким встановлено, зокрема, що оператори систем розподілу відповідають за достовірність даних, зазначених ними у формах звітності та в документах;

розділу IV Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – Кодекс систем розподілу), а саме:

пункту 4.2.4 глави 4.2, яким встановлено, що строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника другого ступеня потужності становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання.

У разі необхідності збільшення строку надання послуги зі стандартного приєднання через затримку здійснення заходів щодо відведення земельних ділянок для розміщення відповідних об’єктів електроенергетики (затримка в погодженні власника (власників) або Користувача (Користувачів) земельної ділянки (земельних ділянок)) ОСР не пізніше ніж за 10 календарних днів до закінчення строку надання послуги з приєднання письмово (або у спосіб, узгоджений із замовником) повідомляє замовника про збільшення строку проєктування не більше ніж на 30 календарних днів (з наданням документального підтвердження причин виникнення затримки та зазначенням найменування організацій, до яких звернувся ОСР щодо питання вирішення землевідведення з наданням копій офіційного листування);

пункту 4.2 (у редакції, що діяла до 01 червня 2021 року) Договору про стандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу (типова форма), що є додатком 1 до Кодексу систем розподілу (далі – Договір про стандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу (типова форма)) у частині надання Замовнику рахунка на сплату плати за приєднання не пізніше 3 робочих днів від дати укладення цього Договору у встановленому законодавством порядку;

пункту 10 Порядку тимчасового приєднання електроустановок до систем розподілу у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого постановою НКРЕКП від 26 березня 2022 року № 352 (далі – Порядок тимчасового приєднання електроустановок до систем розподілу у період дії в Україні воєнного стану), яким встановлено, що оператор системи розподілу не пізніше ніж на десятий календарний день з дати реєстрації заяви про тимчасове приєднання та всіх необхідних документів надає замовнику проєкт договору про тимчасове приєднання, орієнтовний розрахунок вартості приєднання, а також проєкт технічних умов на тимчасове приєднання у спосіб, визначений у заяві про приєднання;

Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955 (далі – Порядок розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу), а саме:

пункту 2.8 (у редакції, що діяла до 18 березня 2023 року), яким встановлено, що ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному
з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає:

1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;

2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;

3) перелік робіт, послуг, обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення, запланованих для виконання або закупівлі у прогнозному періоді, з урахуванням наскрізної пріоритезації заходів у межах розділів ІП, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів. При визначенні пріоритезації заходів пріоритетнішим є захід, виконання якого є важливішим та/або має більший вплив на забезпечення підвищення рівня надійності, економічності, зниження технологічних витрат електричної енергії та поліпшення якості надання послуг з розподілу електричної енергії, та не враховувати заходи зі створення трансформаторної потужності, що включаються до ІП без зазначення конкретного місця встановлення (згідно з типовими проєктами, блочно за відповідними потужностями з урахуванням статистичних даних тощо);

4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:

вступ, у якому зазначається:

інформація щодо проведення відкритого обговорення на місцях з посиланням на відповідний протокол щодо відповідності заходів ІП наданому ПРСР ліцензіата та розробленому Плану заходів щодо підвищення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг тощо;

інформація (фактичні та заплановані рівні показників) щодо якості електропостачання (комерційна якість послуг, надійність (безперервність) та якість електроенергії) та заходів, направлених на її підвищення, із зазначенням розміщення пристроїв фіксації/аналізу показників якості електричної енергії та планів щодо їх встановлення;

інформація щодо переліку об'єктів електромереж ліцензіата з найбільшими показниками SAIDI з урахуванням вимог, визначених у цій главі, відсортовану за показником SAIDI від найвищого до найнижчого, з визначенням переліку заходів та термінів їх виконання для забезпечення зниження цих показників;

інформація щодо фактичних та прогнозних витрат електричної енергії в системі розподілу та заходів, направлених на їх зниження за результатами реалізації ІП;

інформація щодо результатів виконання розроблених у попередні періоди ТЕО (у тому числі з підвищення енергоефективності роботи розподільчих мереж/компенсації реактивної потужності) та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з детальним графіком виконання цих заходів;

інформація щодо виконання ліцензіатом заходів у частині забезпечення необхідного рівня потужності кінцевих користувачів, з урахуванням створення резерву потужності для забезпечення перспективного зростання споживання, відповідно до вимог чинних нормативних документів, зокрема ДБН, та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з графіком виконання цих заходів;

інформація щодо впровадження та модернізації автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії ліцензіата;

обґрунтування пріоритезації включення до ІП заходів та їх відповідність програмам/концепціям розвитку ліцензіата;

обґрунтування заходів щодо підвищення рівня напруги;

мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;

обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми з описом існуючого технічного стану відповідних об'єктів та їх складових частин, зазначенням останньої дати проведення ремонтних робіт, терміну їх експлуатації, типу та характеристик;

посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);

інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію та інші необхідні обґрунтовуючі матеріали по всіх заходах ІП;

інформацію щодо проведення експертизи проєктно-кошторисної документації;

опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;

інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання, фізичних обсягів та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання, фізичні обсяги та фінансування по роках із урахуванням фактичного виконання);

5) джерела фінансування ІП;

6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП,

пункту 2.9 (у редакції, що діяла до 25 серпня 2022 року), відповідно до якого ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає:

1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;

2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;

3) перелік робіт, основного обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення та послуг, запланованих для виконання у прогнозному періоді, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів;

4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:

мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;

обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми;

посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);

інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію;

інформацію щодо проведення експертизи проєктно-кошторисної документації;

опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;

інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання по роках із урахуванням фактичного виконання);

5) джерела фінансування ІП;

6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП,

пункту 4.1 глави 4 щодо обов’язку оператора системи розподілу виконувати схвалену Регулятором ІП у повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт у кількісному вираженні, джерел та обсягів фінансування у вартісному вираженні, у тому числі для заходів, які мають перехідний характер,

пункту 4.2 глави 4, згідно з яким виконаними вважаються заходи ІП, щодо яких здійснено повне фінансування та активи по яких введені в експлуатацію у термін до 31 грудня прогнозного періоду відповідної ІП, що підтверджено такими документами:

1) для матеріальних активів (у тому числі інших необоротних матеріальних активів):

акт введення в експлуатацію основних засобів;

акт готовності об’єкта електроенергетики до експлуатації технічно переоснащених або замінених складових частин об'єктів електричних мереж;

2) для нематеріальних активів:

акт введення в господарський оборот об'єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів.

Заходи з розробки проєктно-кошторисної документації вважаються виконаними протягом прогнозного періоду, якщо за результатами їх виконання складено акт приймання-передачі виконаної проєктно-кошторисної документації на об'єкт у термін до 31 грудня цього періоду та щодо яких здійснено повне фінансування.

Оператори систем розподілу мають виконувати заходи ІП з дотриманням вимог законодавства у сфері регулювання містобудівної діяльності.

Перехідні заходи ІП вважаються виконаними протягом прогнозного періоду, якщо за результатами їх виконання складено акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі, здійснено оплату відповідно до цих актів на умовах, передбачених схваленою ІП,

пункту 4.4 глави 4 у частині самостійного перерозподілу оператором системи розподілу фінансування вартості заходів, передбачених схваленою Інвестиційною програмою, при зміні вартості виконання заходів понад п’ять відсотків;

Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункт 5 пункту 2.2 у частині виконання рішень НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством,

підпункт 7 пункту 2.2 у частині надання до НКРЕКП достовірних документів (їх копій) та інформацію (дані, відомості, звітність), необхідних для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункт 13 пункту 2.2 у частині укладення договорів, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконання умов цих договорів,

підпункт 25 пункту 2.2 у частині забезпечення функціонування центрів обслуговування споживачів та кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП,

підпункт 26 пункту 2.2 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року)
у частині надання послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

підпункт 48 пункту 2.2 у частині виконання інвестиційної програми в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт, джерел та обсягів фінансування згідно з інвестиційною програмою, схваленою, зокрема, постановами НКРЕКП від 31 березня 2021 року № 532 «Про схвалення Інвестиційної програми АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» на 2021 рік» та від 10 грудня 2021 року № 2511 «Про схвалення Інвестиційної програми АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» на 2022 рік»,

підпункт 54 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункт 60 пункту 2.2 у частині своєчасної та в повному обсязі сплати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії,

підпункт 1 пункту 2.4 у частині забезпечення виконання та дотримання вимог про відокремлення та незалежність оператора системи розподілу, установлених статтею 47 Закону України «Про ринок електричної енергії», зокрема щодо заборони провадження діяльності з виробництва та/або передачі, та/або постачання електричної енергії, та/або зберігання енергії (крім випадків, передбачених статтею 46 Закону), та повідомлення НКРЕКП про будь-які заплановані заходи, які можуть призвести до порушення вимог щодо відокремлення і незалежності оператора системи розподілу.

Відповідно до статей 17, 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:


1. Відповідно до пунктів 11, 12 частини першої статті 17, статей 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та статті 77 Закону України «Про ринок електричної енергії» накласти штраф у розмірі 85 000 (вісімдесят п’ять тисяч) гривень на АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 22767506) за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

Закону України «Про ринок електричної енергії», а саме:

пунктів 1 та 11 частини третьої статті 46 щодо обов’язку оператора системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та укладати договори, які є обов’язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії, та виконувати умови таких договорів,

частини другої статті 47, згідно з якою оператору системи розподілу забороняється мати на праві власності чи в управлінні акції (частки в статутному капіталі) суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність з виробництва та/або постачання (у тому числі постачання споживачам) або передачі електричної енергії;

Інструкції щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл, а саме:

пункту 2.2 глави 2, яким встановлено, що форма звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл складається станом на останнє число звітного періоду і подається ліцензіатом до НКРЕКП не пізніше ніж через 20 днів після звітного періоду,

пункту 2.4 глави 2, яким встановлено, що звіт направляється ліцензіатом до НКРЕКП в електронному вигляді на адресу: sqr_n@nerc.gov.ua у двох примірниках:

з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ліцензіата та/або кваліфікованої електронної печатки ліцензіата
з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»,

без накладення кваліфікованого електронного підпису та/або кваліфікованої електронної печатки ліцензіата,

пункту 4.6 глави 4, яким встановлено, що реєстр перерв в електропостачанні формується згідно з додатком 5 до цієї Інструкції:

графа 14 – дата та час початку перерви в електропостачанні. Час першого повідомлення про перерву, яке реєструється у джерелах інформації,

графа 15 – дата та час кінця перерви в електропостачанні визначається та реєструється черговим диспетчером підрозділу ліцензіата у джерелах інформації;

пункту 2.1 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності
№ 1-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (річна), яким встановлено, що форму звітності № 1 ОСР подають щороку до 25 лютого року, наступного за звітним періодом;

пункту 2.1 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності
№ 8-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (річна), яким встановлено, що форму звітності № 8-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (річна) оператори систем розподілу подають щороку до 25 лютого року, наступного за звітним періодом;

пункту 2.1 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності
№ 9-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна), яким встановлено, що форму звітності № 9-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна) оператори систем розподілу подають до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 2.2 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності
№ 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) щодо обов’язку ліцензіата подавати форму звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) до НКРЕКП за I квартал, I півріччя, 9 місяців не пізніше 30 числа місяця, наступного за звітним періодом, за рік – до 01 березня року, наступного за звітним, та щоквартально інформацію щодо чистого доходу (виручки) від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії. Інформація подається до НКРЕКП за I, II, III квартали до 26 числа місяця, наступного за звітним кварталом, за IV квартал – до 01 лютого року, наступного за звітним періодом;

пункту 7 постанови НКРЕКП від 26 березня 2022 року № 352 «Про особливості тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу
у період дії в Україні воєнного стану» у частині надання до НКРЕКП інформації щодо поданих замовниками заяв та надання до 10 числа місяця, наступного за звітним, Звіту з моніторингу надання ОСП/ОСР послуг
з приєднання;

Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, а саме:

пунктів 2.1 та 2.2 глави 2 у частині обов’язку ОСР забезпечити дотримання загальних стандартів якості надання послуг, а саме рівня сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 % та відсотка втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10 %,

пункту 7.7, яким встановлено, що ОСР щороку до 20 лютого року, наступного за звітним, надають до НКРЕКП інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, наведеною в додатку 6 до цього Порядку. Інформація надсилається до НКРЕКП в електронному вигляді у форматі «xls» або «xlsx» на адресу: sqr@nerc.gov.ua, у двох примірниках з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ліцензіата та/або кваліфікованої електронної печатки ліцензіата з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»;

Типового договору про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, а саме:

пункту 2.5 глави 2, яким встановлено обов’язок користувача здійснювати розрахунок за надану Послугу на умовах часткової попередньої оплати вартості Послуги за поточний розрахунковий період згідно із визначеною договором системою платежів і розрахунків,

підпункту 3.2.1 пункту 3.2 глави 3, яким встановлено обов’язок користувача своєчасно та в повному обсязі здійснювати розрахунки за цим Договором;

Типового договору про надання послуг з передачі електричної енергії, а саме:

пункту 5.2 глави 5 в частині обов’язку користувача здійснювати поетапну попередню оплату планової вартості послуги ОСП відповідно до встановленого алгоритму,

пункту 5.5 глави 5 в частині обов’язку користувача здійснювати розрахунок за фактичний обсяг послуг з передачі електричної енергії відповідно до умов договору,

підпункту 3 пункту 8.3 глави 8, яким встановлено, що користувач зобов’язаний здійснювати вчасно та у повному обсязі оплату за послугу з передачі електричної енергії на умовах, визначених цим Договором;

пункту 1.5 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, яким встановлено, зокрема, що оператори систем розподілу відповідають за достовірність даних, зазначених ними у формах звітності та в документах;

пунктів 2.1 та 2.2 глави 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання,
у частині обов’язку ОСР забезпечити дотримання загальних стандартів якості надання послуг, а саме рівня сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 % та відсотка втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10 %;

пункту 4.2.4 глави 4.2 розділу IV Кодексу систем розподілу, яким встановлено, що строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника другого ступеня потужності становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання.

У разі необхідності збільшення строку надання послуги зі стандартного приєднання через затримку здійснення заходів щодо відведення земельних ділянок для розміщення відповідних об’єктів електроенергетики (затримка в погодженні власника (власників) або Користувача (Користувачів) земельної ділянки (земельних ділянок)) ОСР не пізніше ніж за 10 календарних днів до закінчення строку надання послуги з приєднання письмово (або у спосіб, узгоджений із замовником) повідомляє замовника про збільшення строку проєктування не більше ніж на 30 календарних днів (з наданням документального підтвердження причин виникнення затримки та зазначенням найменування організацій, до яких звернувся ОСР щодо питання вирішення землевідведення з наданням копій офіційного листування);

пункту 4.2 (у редакції, що діяла до 01 червня 2021 року) Договору про стандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу (типова форма) у частині надання Замовнику рахунка на сплату плати за приєднання не пізніше 3 робочих днів від дати укладення цього Договору у встановленому законодавством порядку;

пункту 10 Порядку тимчасового приєднання електроустановок до систем розподілу у період дії в Україні воєнного стану, яким встановлено, що оператор системи розподілу не пізніше ніж на десятий календарний день з дати реєстрації заяви про тимчасове приєднання та всіх необхідних документів надає замовнику проєкт договору про тимчасове приєднання, орієнтовний розрахунок вартості приєднання, а також проєкт технічних умов на тимчасове приєднання у спосіб, визначений у заяві про приєднання;

Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, а саме:

пункту 2.8 (у редакції, що діяла до 18 березня 2023 року), яким встановлено, що ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає:

1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;

2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;

3) перелік робіт, послуг, обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення, запланованих для виконання або закупівлі у прогнозному періоді, з урахуванням наскрізної пріоритезації заходів у межах розділів ІП, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів. При визначенні пріоритезації заходів пріоритетнішим є захід, виконання якого є важливішим та/або має більший вплив на забезпечення підвищення рівня надійності, економічності, зниження технологічних витрат електричної енергії та поліпшення якості надання послуг з розподілу електричної енергії, та не враховувати заходи зі створення трансформаторної потужності, що включаються до ІП без зазначення конкретного місця встановлення (згідно з типовими проєктами, блочно за відповідними потужностями з урахуванням статистичних даних тощо);

4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:

вступ, у якому зазначається:

інформація щодо проведення відкритого обговорення на місцях з посиланням на відповідний протокол щодо відповідності заходів ІП наданому ПРСР ліцензіата та розробленому Плану заходів щодо підвищення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг тощо;

інформація (фактичні та заплановані рівні показників) щодо якості електропостачання (комерційна якість послуг, надійність (безперервність) та якість електроенергії) та заходів, направлених на її підвищення, із зазначенням розміщення пристроїв фіксації/аналізу показників якості електричної енергії та планів щодо їх встановлення;

інформація щодо переліку об'єктів електромереж ліцензіата з найбільшими показниками SAIDI з урахуванням вимог, визначених у цій главі, відсортовану за показником SAIDI від найвищого до найнижчого, з визначенням переліку заходів та термінів їх виконання для забезпечення зниження цих показників;

інформація щодо фактичних та прогнозних витрат електричної енергії в системі розподілу та заходів, направлених на їх зниження за результатами реалізації ІП;

інформація щодо результатів виконання розроблених у попередні періоди ТЕО (у тому числі з підвищення енергоефективності роботи розподільчих мереж/компенсації реактивної потужності) та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з детальним графіком виконання цих заходів;

інформація щодо виконання ліцензіатом заходів у частині забезпечення необхідного рівня потужності кінцевих користувачів, з урахуванням створення резерву потужності для забезпечення перспективного зростання споживання, відповідно до вимог чинних нормативних документів, зокрема ДБН, та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з графіком виконання цих заходів;

інформація щодо впровадження та модернізації автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії ліцензіата;

обґрунтування пріоритезації включення до ІП заходів та їх відповідність програмам/концепціям розвитку ліцензіата;

обґрунтування заходів щодо підвищення рівня напруги;

мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;

обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми з описом існуючого технічного стану відповідних об'єктів та їх складових частин, зазначенням останньої дати проведення ремонтних робіт, терміну їх експлуатації, типу та характеристик;

посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);

інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію та інші необхідні обґрунтовуючі матеріали по всіх заходах ІП;

інформацію щодо проведення експертизи проєктно-кошторисної документації;

опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;

інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання, фізичних обсягів та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання, фізичні обсяги та фінансування по роках із урахуванням фактичного виконання);

5) джерела фінансування ІП;

6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП,

пункту 2.9 (у редакції, що діяла до 25 серпня 2022 року), відповідно до якого ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає:

1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;

2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;

3) перелік робіт, основного обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення та послуг, запланованих для виконання у прогнозному періоді, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів;

4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:

мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;

обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми;

посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);

інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію;

інформацію щодо проведення експертизи проєктно-кошторисної документації;

опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;

інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання по роках із урахуванням фактичного виконання);

5) джерела фінансування ІП;

6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП;

пункту 4.1 глави 4 щодо обов’язку оператора системи розподілу виконувати схвалену Регулятором ІП у повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт у кількісному вираженні, джерел та обсягів фінансування у вартісному вираженні, у тому числі для заходів, які мають перехідний характер,

пункту 4.2 глави 4, згідно з яким виконаними вважаються заходи ІП, щодо яких здійснено повне фінансування та активи по яких введені в експлуатацію у термін до 31 грудня прогнозного періоду відповідної ІП, що підтверджено такими документами:

1) для матеріальних активів (у тому числі інших необоротних матеріальних активів):

акт введення в експлуатацію основних засобів;

акт готовності об’єкта електроенергетики до експлуатації технічно переоснащених або замінених складових частин об'єктів електричних мереж;

2) для нематеріальних активів:

акт введення в господарський оборот об'єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів.

Заходи з розробки проєктно-кошторисної документації вважаються виконаними протягом прогнозного періоду, якщо за результатами їх виконання складено акт приймання-передачі виконаної проєктно-кошторисної документації на об'єкт у термін до 31 грудня цього періоду та щодо яких здійснено повне фінансування.

Оператори систем розподілу мають виконувати заходи ІП з дотриманням вимог законодавства у сфері регулювання містобудівної діяльності.

Перехідні заходи ІП вважаються виконаними протягом прогнозного періоду, якщо за результатами їх виконання складено акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі, здійснено оплату відповідно до цих актів на умовах, передбачених схваленою ІП,

пункту 4.4 глави 4 у частині самостійного перерозподілу оператором системи розподілу фінансування вартості заходів, передбачених схваленою Інвестиційною програмою, при зміні вартості виконання заходів понад п’ять відсотків;

Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункту 5 пункту 2.2 у частині виконання рішень НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством,

підпункту 7 пункту 2.2 у частині надання до НКРЕКП достовірних документів (їх копій) та інформацію (дані, відомості, звітність), необхідних для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункту 13 пункту 2.2 у частині укладення договорів, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконання умов цих договорів,

підпункту 25 пункту 2.2 у частині забезпечення функціонування центрів обслуговування споживачів та кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП,

підпункту 26 пункту 2.2 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) у частині надання послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

підпункту 48 пункту 2.2 у частині виконання інвестиційної програми в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт, джерел та обсягів фінансування згідно з інвестиційною програмою, схваленою, зокрема, постановами НКРЕКП від 31 березня 2021 року № 532 «Про схвалення Інвестиційної програми АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» на 2021 рік» та від 10 грудня 2021 року № 2511 «Про схвалення Інвестиційної програми АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» на 2022 рік»,

підпункту 54 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункту 60 пункту 2.2 у частині своєчасної та в повному обсязі сплати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії,

підпункту 1 пункту 2.4 у частині забезпечення виконання та дотримання вимог про відокремлення та незалежність оператора системи розподілу, установлених статтею 47 Закону України «Про ринок електричної енергії» зокрема щодо заборони провадження діяльності з виробництва та/або передачі, та/або постачання електричної енергії, та/або зберігання енергії (крім випадків, передбачених статтею 46 Закону), та повідомлення НКРЕКП про будь-які заплановані заходи, які можуть призвести до порушення вимог щодо відокремлення і незалежності оператора системи розподілу.

Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції»).

2. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО»:

1) урахувати в Інвестиційній програмі з розподілу електричної енергії на 2023 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 22 591,43 тис. грн (без ПДВ), яка включає:

суму зекономлених при виконанні інвестиційної програми у 2021 році коштів тарифу з розподілу електричної енергії у розмірі 1 600,98 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2021 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності у розмірі 838,00 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2021 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 14 478,85 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2021 році у розмірі 940,70 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності у розмірі 1 157,00 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 2 234,50 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році у розмірі 932,40 тис. грн (без ПДВ);

50 % від негативної (від'ємної) суми дельти за статтею «прибуток на регуляторну базу активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання» у 2021 році у розмірі 409,00 тис. грн (без ПДВ);

2) надати до 27 липня 2023 року до НКРЕКП та Сектору НКРЕКП у Хмельницькій області в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника ліцензіата (або іншої уповноваженої особи) уточнені реєстри, у яких виявлені розбіжності під час проведення перевірки;

3) надати до 01 серпня 2023 року до НКРЕКП:

скоригований звіт щодо виконання Інвестиційної програми на 2021 рік;

акти на списання транспортних засобів, які підлягали до заміни у схваленій Інвестиційній програмі на 2021 рік, відповідно до наданих актів технічного стану транспортних засобів, які слугували обґрунтуванням для заміни цього автотранспорту;

3. Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1, 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:

1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься
у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом його зміни в бік збільшення на суму у розмірі 234 682,15 тис. грн (без ПДВ) протягом двох років, урахувавши:

суму недоотриманого доходу у 2021 році від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії в розмірі 102 003,76 тис. грн (без ПДВ);

суму недоотриманого доходу у 2022 році від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії в розмірі 115 624,76 тис. грн (без ПДВ);

витрати, що були понесені АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» у 2022 році внаслідок військової агресії російської федерації проти України, у розмірі 16 134,99 (без ПДВ);

витрати з відновлення об'єктів електричних мереж або їх складових, пошкоджених внаслідок бойових дій, у розмірі 343,43 тис. грн (без ПДВ);

розмір суми, що підлягає компенсації по 29 одиницях транспорту та обладнання до однієї з них і 5 одиницях технічного обладнання, знятих з балансу, виведених протягом 2022 року із РБА02022 та переданих ЗСУ, – 1 574,01 тис. грн (без ПДВ);

сума необ'єктивного перевищення вартості заходів інвестиційної програми за результатами діяльності 2021 року у двократному розмірі, а саме 998,80 тис. грн (без ПДВ).

За результатами здійснення заходу державного контролю в частині перевірки стану виконання у 2023 році заходів схваленої Інвестиційної програми АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» на 2022 рік уточнити підсумкову суму надлишково отриманого або недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО»;

2) у разі неврахування АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» в Інвестиційній програмі на 2023 рік суми додатково отриманого доходу за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках, зазначеної у підпункті 1 пункту 2 цієї постанови, при найближчому перегляді тарифу підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом його зміни в бік зменшення на загальну суму 22 591,43 тис. грн (без ПДВ).


Т.в.о. Голови НКРЕКП          Руслан КАЙДАШ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux