19 серпня 2021 року відбувся онлайн-брифінг НКРЕКП на тему: «Регулятор затвердив зміни до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання».
Начальник Управління стратегічного розвитку та міжнародної координації НКРЕКП Олена Голембівська виступила з презентацією змін до згаданого Порядку, що були прийняті під час відкритого засідання Комісії 18 серпня 2021 року.
Вона детально окреслила усі зміни щодо вдосконалення стандартів якості та надання компенсацій за їх недотримання, порівняла існуючі стандарти якості електропостачання в Україні та деяких країнах Європи, озвучила статистичну інформацію стосовно виконання операторами систем розподілу (ОСР) стандартів якості та надання компенсацій споживачам за попередні роки.
Вказані зміни стосуються посилення відповідальності ОСР за неякісне електропостачання. Вони направлені на підвищення загального рівня якості електропостачання для споживачів, зокрема, шляхом зменшення тривалості переривань в електропостачанні, вдосконалення механізму надання споживачам компенсацій за недотримання стандартів з електропостачання.
Заступник начальника Управління стратегічного розвитку та міжнародної координації – начальник Відділу моніторингу та регулювання якості послуг НКРЕКП Родіон Коваль відповів на численні запитання, що цікавили учасників брифінгу. Так, він зазначив, що оптимальним шляхом задоволення скарг споживачів щодо наявності проблем з якістю електропостачання є письмове звернення до операторів системи розподілу, з якими укладено договір про надання послуг з розподілу електричної енергії, а також заява щодо надання компенсації за недотримання гарантованого стандарту якості електропостачання.
Під час онлайн-брифінгу представники Регулятора також зафіксували побажання компаній та споживачів щодо подальшого вдосконалення забезпечення стандартів якості електропостачання, які будуть опрацьовані відповідними структурними підрозділами Комісії.