Рейтинг компаній за показниками якості електропостачання
Опубліковано 20 листопада 2020 року о 13:30
Моніторинг якості електропостачання є важливим елементом державного регулювання ринку електричної енергії в Україні, за допомогою якого забезпечується реалізація функцій Регулятора, зокрема щодо:
- встановлення мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів;
- захисту прав споживачів;
- врахування показників якості при встановленні тарифів.
Регулятор здійснює постійний моніторинг показників якості послуг з постачання електричної енергії за такими напрямками як:
- надійність (безперервність) електропостачання, що характеризується кількістю та тривалістю перерв в електропостачанні;
- комерційна якість надання послуг з розподілу та постачання електричної енергії, що характеризує якість взаємовідносин компанії зі споживачем, зокрема дотримання встановлених строків надання послуг та виконання робіт, наприклад, надання відповіді на звернення споживача;
- якість електричної енергії, що характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
На основі даних моніторингу показників якості електропостачання за 2019 рік та I - III квартали 2020 року НКРЕКП сформовано рейтинг компаній (операторів систем розподілу та постачальників універсальних послуг):
- за рівнем надійності електропостачання з урахуванням індексу середньої тривалості довгих перерв в електропостачанні в системі (SAIDI);
- за рівнем комерційної якості надання послуг з урахуванням показників:
- середнього строку надання відповіді споживачу на звернення/скаргу/претензію;
- рівня сервісу кол-центру протягом 30 секунд;
- відсотку втрачених у черзі дзвінків кол-центру.
З рейтингом компаній за показниками якості електропостачання можна ознайомитися в презентації.