Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Дата оновлення: 27.05.2024

День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 24.04.2023
Постанова
від 21 квітня 2023 р. № 706
Київ
Про накладення штрафу на ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання

(У постанову вносяться зміни

постановою НКРЕКП від 22.05.2024 № 963 )


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


ПОСТАНОВА

21.04.2023 № 706


Про накладення штрафу на ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання


Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 21 квітня 2023 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта планової перевірки від 23 березня 2023 року № 164, проведеної відповідно до Плану здійснення заходів державного контролю суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2022 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 17 листопада 2021 року № 2222, постанови НКРЕКП від 07 березня 2023 року № 421 «Про збільшення строку проведення планової перевірки ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» та посвідчення на проведення планової перевірки від 06 березня 2023 року № 153, установлено, що ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 41946011) не дотримано вимоги нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:

пунктів 1 та 11 частини третьої статті 46 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо обов’язку оператора системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та укладати договори, які є обов'язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії, та виконувати умови таких договорів;

Правил приєднання електроустановок до електричних мереж, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 17 січня 2013 року № 32, а саме: 

пункту 3.1.7 ( у редакції, що діяла до 12 травня 2017 року), яким встановлено, що строк розгляду поданої електропередавальній організації на узгодження проєктної документації не може перевищувати 15 робочих днів від дня отримання, а у випадку приєднання електроустановок потужністю 5 МВт та більше – 30 робочих днів,

пункту 3.1.7, яким встановлено, що строк надання послуги з приєднання («під ключ»), яке не є стандартним, становить (не більше):

120 календарних днів (у тому числі 15 днів для проєктування електричних мереж лінійної частини приєднання) – для замовників із заявленою до приєднання потужністю електроустановок до 160 кВт (включно);

230 календарних днів (у тому числі 30 днів для проєктування електричних мереж лінійної частини приєднання) – для замовників із заявленою до приєднання потужністю електроустановок від 160 кВт до 400 кВт (включно);

280 календарних днів (у тому числі 45 днів для проєктування електричних мереж лінійної частини приєднання) – для замовників із заявленою до приєднання потужністю електроустановок від 400 кВт до 1000 кВт (включно);

350 календарних днів (у тому числі 60 днів для проєктування електричних мереж лінійної частини приєднання) – для замовників із заявленою до приєднання потужністю електроустановок від 1000 кВт до 5000 кВт (включно);

глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) «Звітні дані про обсяги розподілу електричної енергії та технологічні витрати електричної енергії за 1 та 2 класами напруги», затвердженої постановою НКРЕКП від 28 лютого 2019 року № 282 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна)), а саме:

пункту 2.2 (у редакції, що діяла до 27 травня 2021 року) щодо обов’язку ліцензіата подавати форму звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) до НКРЕКП та її територіального органу у відповідному регіоні за місцезнаходженням ліцензіата до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом,

пункту 2.2 щодо обов’язку ліцензіата подавати форму звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) до НКРЕКП до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 3.2 Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕ від 12 березня 2009 року № 299 (далі – Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії), яким встановлено, що до складу ІКЦ входять начальник, його заступник (за наявності) та спеціалісти. Чисельність спеціалістів ІКЦ встановлюється з розрахунку 100 000 споживачів на одного спеціаліста, включаючи начальника ІКЦ та його заступника (за наявності);

Типового договору про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, що є додатком 5 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309 (далі – Типовий договір про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління), а саме:

пункту 2.5, яким встановлено обов’язок користувача здійснювати розрахунок за надану Послугу на умовах часткової попередньої оплати вартості Послуги за поточний розрахунковий період згідно із визначеною договором системою платежів і розрахунків,

підпункту 3.2.1 пункту 3.2, яким встановлено обов’язок користувача своєчасно та в повному обсязі здійснювати розрахунки за цим Договором;

Типового договору про надання послуг з передачі електричної енергії, що є додатком 6 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309 (далі – Типовий договір про надання послуг з передачі електричної енергії), а саме:

пункту 5.2 в частині обов’язку користувача здійснювати поетапну попередню оплату планової вартості послуги ОСП відповідно до встановленого алгоритму,

підпункту 3 пункту 8.3, яким встановлено, що користувач зобов’язаний здійснювати вчасно та у повному обсязі оплату за послугу з передачі електричної енергії на умовах, визначених цим Договором;

Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – Кодекс систем розподілу), а саме:

пункту 4.1.11 глави 4.1 розділу IV (у редакції, що діяла до 04 листопада 2022 року), яким встановлено, що ОСР протягом 10 робочих днів з дня отримання звернення видає замовнику технічні умови про нестандартне приєднання, технічні умови та технічні вимоги суб'єкту господарювання щодо організації комерційного обліку електричної енергії та забезпечення контролю дотримання суб'єктом господарювання величини дозволеної до використання потужності,

пункту 4.2.2 глави 4.2 розділу IV, щодо обов’язку виконання ОСР комплексу робіт, зокрема щодо здійснення, у разі необхідності, заходів щодо відведення земельних ділянок для розміщення об’єктів електроенергетики та виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт,

пункту 4.2.4 глави 4.2 розділу IV, згідно з яким строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника першого ступеня потужності становить 45 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання. Для електроустановок замовника другого ступеня потужності цей строк становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання,

пункту 4.4.3 глави 4.4 розділу IV, яким встановлено, що реєстраційний номер заяви повідомляється замовнику в узгоджений з ним спосіб (рекомендованим поштовим відправленням, електронною поштою, факсом, за усним запитом замовника засобами телефонного/мобільного зв’язку тощо),

пункту 4.4.4 глави 4.4 розділу IV (у редакції, що діяла до 04 листопада 2022 року), яким встановлено, що при отриманні неповного комплекту документів або неналежно оформлених документів, направлених поштовим відправленням (або в електронному вигляді), ОСР приймає всі отримані документи, вносить відповідну інформацію до реєстру заяв та протягом 2 робочих днів, починаючи з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви про приєднання від дня отримання заяви інформує замовника у спосіб, указаний ним у заяві, про зауваження щодо повноти та належного оформлення документів з обґрунтуванням причин наведених зауважень,

пункту 4.5.5 глави 4.5 розділу IV, яким встановлено, що технічні умови на стандартне приєднання надаються замовнику ОСР протягом 10 робочих днів з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви та повного пакета документів, передбачених цим Кодексом, у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією,

пункту 11.5.2 глави 11.5 розділу XI, яким встановлено вичерпний перелік випадків припинення розподілу електричної енергії,

пункту 11.5.12 глави 11.5 розділу ХІ, яким, зокрема встановлено, що ОСР повинен припинити електроживлення споживача електричної енергії протягом 10 робочих днів з дати отримання звернення від електропостачальника.

ОСР повідомляє електропостачальника про припинення електроживлення споживача електричної енергії після здійснення необхідних технічних заходів або про відсутність технічної можливості припинення електроживлення споживача електричної енергії у разі її виявлення,

пункту 12.17 розділу ХІІ, яким встановлено, що у випадку облаштування вузла обліку споживача зі встановленням засобу обліку, який забезпечує можливість дистанційного зчитування даних (показів засобу обліку), ОСР має забезпечити щодобову передачу даних стосовно величин погодинного споживання електричної енергії споживачем постачальнику електричної енергії, який у свою чергу має відобразити в особистому кабінеті споживача надану інформацію;

Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 311 (далі – Кодекс комерційного обліку електричної енергії), а саме:

пункту 5.2.16 глави 5.2 розділу V, яким встановлено, що строк надання послуг комерційного обліку щодо улаштування вузла обліку індивідуальному побутовому споживачу не має перевищувати семи робочих днів з дня оплати ним вартості цих послуг,

пункту 5.8.1 глави 5.8 розділу V, яким встановлено, що заміна або зміна місця встановлення справного, непошкодженого та повіреного ЗКО, встановленого відповідно до виданих технічних умов та/або рекомендацій та який відповідає вимогам цього Кодексу, ПУЕ та проєктним рішенням (незалежно від того хто є власником ЗКО), здійснюється ППКО за рахунок ініціатора такої заміни/зміни та виключно за взаємною документально підтвердженою згодою власника ЗКО, СПМ та оператора мережі,

пункту 6.5.22 глави 6.5 розділу VІ, яким встановлено, що на час проведення експертизи, періодичної повірки або ремонту ЗКО оператор системи може встановити у споживача інший ЗКО, що має аналогічні або кращі характеристики (зокрема відповідну параметризацію) ніж у знятого на експертизу, періодичну повірку чи ремонт,

пункту 10.2.6 глави 10.2 розділу Х, яким встановлено, що АКО має право вимагати від сторін суперечки та відповідних ППКО надання у визначені АКО строки, але не менше 10 робочих днів, копій документів, пояснень та іншої інформації, пов'язаної із суперечкою;

Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії), а саме:

пункту 7.5 розділу VII, яким, зокрема встановлено вичерпний перелік підстав, згідно з якими здійснюється припинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу,

пункту 8.3.16 глави 8.3 розділу VIII, яким встановлено, що учасники роздрібного ринку мають оприлюднювати на своєму офіційному вебсайті щорічний звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій;

пункту 4.6 глави 4 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна) «Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання», затвердженої постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 374 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна)), яким передбачено формування ліцензіатом реєстру перерв в електропостачанні згідно з додатком 5 до цієї Інструкції;

пункту 2.2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії», затвердженої постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 374 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна)), якою встановлено, що форма звітності № 12-НКРЕКП-якість-розподіл складається станом на останнє число звітного періоду і подається ліцензіатом до НКРЕКП не пізніше ніж через 50 днів після звітного періоду;

Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375 (далі – Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання), а саме:

пунктів 2.1 та 2.2 глави 2 в частині обов’язку ОСР дотримуватися загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, до яких належать, зокрема рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 % та відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10 %,

підпункту 3 пункту 2.3 глави 2 щодо розгляду скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії,

підпункту 4 пункту 2.3 глави 2 (у редакції, що діяла до 20 серпня 2021 року) щодо відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин. Тривалість електропостачання після відновлення повинна становити не менше 30 хвилин,

підпункту 4 пункту 2.3 глави 2 щодо відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні, відновлення подачі напруги за відсутності напруги на одній фазі у споживачів з трифазною схемою живлення протягом 22 годин. Тривалість електропостачання після відновлення повинна становити не менше 30 хвилин,

пункту 7.7 глави 7, яким встановлено, зокрема, що ОСР щороку до 20 лютого року, наступного за звітним, надає до НКРЕКП та оприлюднюють на своїх офіційних вебсайтах інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, наведеною в додатку 6 до цього Порядку,

пункту 2.1 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 3-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (квартальна) «Звіт про характеристику постачальників електричної енергії на території ліцензованої діяльності оператора системи розподілу», затвердженої постановою НКРЕКП від 29 березня 2019 року № 450 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 3-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (квартальна)), яким встановлено, що форму звітності № 3 ОСР подають щороку до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 2.1 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 5-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна) «Звіт про обсяги розподілу електричної енергії», затвердженої постановою НКРЕКП від 29 березня 2019 року № 450 (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 5-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна)), яким встановлено, що форму звітності № 5 ОСР подають до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

абзацу другого пункту 7 Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання, затвердженого постановою НКРЕКП від 06 квітня 2017 року № 491 (далі – Порядок розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання), яким встановлено, що платники внеску на регулювання подають до структурних підрозділів НКРЕКП на територіях звіт про сплату внеску на регулювання не пізніше другого робочого дня після встановленого строку сплати, за формою згідно з додатком 2;

Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955 (далі – Порядок розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу), а саме:

підпункту 4 пункту 2.8 глави 2, яким встановлено, що оператор системи розподілу формує ІП відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)). ІП має містити пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності виконання заходів по кожному розділу ІП,

пункту 2.9 глави 2, яким встановлено, що пояснювальна записка до ІП повинна бути структурованою, сформованою відповідно до вимог цього Порядку та складатись із вступу та детального опису кожного заходу у розрізі розділів ІП,

пункту 4.1 глави 4, яким встановлено, що оператор системи розподілу зобов'язаний виконувати схвалену НКРЕКП інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, у тому числі для заходів, які мають перехідний характер, обсягів робіт у кількісному вираженні та обсягів фінансування у вартісному вираженні,

пункту 4.4 глави 4, яким встановлено, що при зміні (збільшенні або зменшенні) вартості виконання заходів, передбачених схваленою інвестиційною програмою, до 5 % оператор системи розподілу може самостійно зробити перерозподіл фінансування між цими заходами в межах одного розділу за умови незмінності фізичних обсягів цих заходів;

абзаців першого та дев’ятого пункту 1.5 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердженої постановою НКРЕКП від 18 грудня 2018 року № 1965 (далі – Методика (порядок) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу), якими встановлено, що оператори систем розподілу складають станом на останнє число звітного кварталу наростаючим підсумком з початку базового періоду звіт щодо надання ними послуг з приєднання за формою, наведеною в додатку 1 до цієї Методики, та подають до НКРЕКП до 30 числа місяця, наступного за звітним кварталом, скорочену форму звіту (графи 1 – 63 та 109 – 125), та відповідають за достовірність даних, зазначених ними у формах звітності та в документах;

пункту 6.8 Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року № 2118 (далі – Тимчасовий порядок визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період), яким встановлено, що оператор системи розподілу зобов’язаний до 16:00 7 числа місяця, наступного за розрахунковим, надавати електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у розрахунковому місяці, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи «а» та групи «б»;

пункту 1 постанови НКРЕКП від 17 грудня 2019 року № 2896 «Про встановлення для оператора системи передачі та операторів систем розподілу граничної нижньої межі обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» (у редакції, що діяла до 09 серпня 2021 року), яким встановлено для операторів систем розподілу в кожному розрахунковому періоді граничну нижню межу обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» з метою компенсації технологічних втрат електричної енергії на її передачу та розподіл електричними мережами в розмірі 95 відсотків від обсягу фактичних технологічних втрат електричної енергії на її передачу або розподіл електричними мережами в цьому розрахунковому періоді;

пункт 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункт 7 щодо обов’язку ліцензіата надавати до НКРЕКП достовірні документи (їх копії) та інформацію (дані, відомості, звітність), необхідні для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункт 13 щодо обов’язку ліцензіата укладати договори, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконувати умови цих договорів,

підпункт 22 щодо обов’язку ліцензіата оприлюднювати та оновлювати на своєму офіційному вебсайті, зокрема, звіт щодо показників якості послуг з розподілу електричної енергії,

підпункт 23 щодо обов’язку ліцензіата дотримуватись показників якості послуг з розподілу електричної енергії, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії, а також якість електричної енергії, перелік та величини яких затверджено НКРЕКП, у тому числі загальних стандартів якості електропостачання,

підпункт 24 щодо обов’язку ліцензіата здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи та/або споживачу у разі недотримання ліцензіатом показників якості послуг з розподілу електричної енергії, визначених НКРЕКП та договором про надання послуг з розподілу,

підпункт 26 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) щодо обов’язку ліцензіата надавати послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

підпункт 29 щодо обов’язку ліцензіата надавати учасникам ринку інформацію, необхідну для виконання ними функцій на ринку, в обсягах та порядку, визначених правилами ринку, кодексом системи передачі, кодексом систем розподілу, кодексом комерційного обліку та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють функціонування ринку електричної енергії,

підпункт 31 щодо обов’язку ліцензіата припиняти електроживлення споживача у порядку та у випадках, визначених кодексом системи розподілу та правилами роздрібного ринку,

підпункт 42 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року), підпункт 41 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункт 47 щодо обов’язку ліцензіата виконувати заходи ремонтної програми з ремонтів основних фондів у повному обсязі відповідно до обсягів фінансування, передбачених відповідною статтею структури тарифу, у тому числі ремонти для усунення аварійних відключень, на виконання приписів контролюючих органів та обґрунтованих скарг споживачів,

підпункт 43 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) щодо обов’язку ліцензіата виконувати інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт та обсягів фінансування згідно із схваленою НКРЕКП інвестиційною програмою,

підпункт 55 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року), підпункт 54 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункт 60 щодо обов’язку ліцензіата своєчасно та в повному обсязі сплачувати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії.

Відповідно до статей 17, 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», статті 77 Закону України «Про ринок електричної енергії» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:


1. Накласти штраф у розмірі 255 000 (двісті п’ятдесят п’ять тисяч) гривень на ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 41946011) за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

пунктів 1 та 11 частини третьої статті 46 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо обов’язку оператора системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та укладати договори, які є обов'язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії, та виконувати умови таких договорів;

глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна), а саме:

пункту 2.2 (у редакції, що діяла до 27 травня 2021 року) щодо обов’язку ліцензіата подавати форму звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) до НКРЕКП та її територіального органу у відповідному регіоні за місцезнаходженням ліцензіата до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом,

пункту 2.2 щодо обов’язку ліцензіата подавати форму звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) до НКРЕКП до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 3.2 Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, яким встановлено, що до складу ІКЦ входять начальник, його заступник (за наявності) та спеціалісти. Чисельність спеціалістів ІКЦ встановлюється з розрахунку 100 000 споживачів на одного спеціаліста, включаючи начальника ІКЦ та його заступника (за наявності);

Типового договору про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, а саме:

пункту 2.5, яким встановлено обов’язок користувача здійснювати розрахунок за надану Послугу на умовах часткової попередньої оплати вартості Послуги за поточний розрахунковий період згідно із визначеною договором системою платежів і розрахунків,

підпункту 3.2.1 пункту 3.2, яким встановлено обов’язок користувача своєчасно та в повному обсязі здійснювати розрахунки за цим Договором;

Типового договору про надання послуг з передачі електричної енергії, а саме:

пункту 5.2 в частині обов’язку користувача здійснювати поетапну попередню оплату планової вартості послуги ОСП відповідно до встановленого алгоритму,

підпункту 3 пункту 8.3, яким встановлено, що користувач зобов’язаний здійснювати вчасно та у повному обсязі оплату за послугу з передачі електричної енергії на умовах, визначених цим Договором;

Кодексу систем розподілу, а саме:

пункту 4.1.11 глави 4.1 розділу IV (у редакції, що діяла до 04 листопада 2022 року), яким встановлено, що ОСР протягом 10 робочих днів з дня отримання звернення видає замовнику технічні умови про нестандартне приєднання, технічні умови та технічні вимоги суб'єкту господарювання щодо організації комерційного обліку електричної енергії та забезпечення контролю дотримання суб'єктом господарювання величини дозволеної до використання потужності,

пункту 4.2.2 глави 4.2 розділу IV щодо обов’язку виконання ОСР комплексу робіт, зокрема щодо здійснення, у разі необхідності, заходів щодо відведення земельних ділянок для розміщення об’єктів електроенергетики та виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт,

пункту 4.2.4 глави 4.2 розділу IV, згідно з яким строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника першого ступеня потужності становить 45 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання. Для електроустановок замовника другого ступеня потужності цей строк становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання,

пункту 4.4.3 глави 4.4 розділу IV, яким встановлено, що реєстраційний номер заяви повідомляється замовнику в узгоджений з ним спосіб (рекомендованим поштовим відправленням, електронною поштою, факсом, за усним запитом замовника засобами телефонного/мобільного зв’язку тощо),

пункту 4.4.4 глави 4.4 розділу IV (у редакції, що діяла до 04 листопада 2022 року), яким встановлено, що при отриманні неповного комплекту документів або неналежно оформлених документів, направлених поштовим відправленням (або в електронному вигляді), ОСР приймає всі отримані документи, вносить відповідну інформацію до реєстру заяв та протягом 2 робочих днів, починаючи з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви про приєднання від дня отримання заяви інформує замовника у спосіб, указаний ним у заяві, про зауваження щодо повноти та належного оформлення документів з обґрунтуванням причин наведених зауважень,

пункту 4.5.5 глави 4.5 розділу IV, яким встановлено, що технічні умови на стандартне приєднання надаються замовнику ОСР протягом 10 робочих днів з наступного робочого дня від дати реєстрації заяви та повного пакета документів, передбачених цим Кодексом, у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією,

пункту 11.5.2 глави 11.5 розділу XI, яким встановлено вичерпний перелік випадків припинення розподілу електричної енергії,

пункту 11.5.12 глави 11.5 розділу ХІ, яким, зокрема встановлено, що ОСР повинен припинити електроживлення споживача електричної енергії протягом 10 робочих днів з дати отримання звернення від електропостачальника.

ОСР повідомляє електропостачальника про припинення електроживлення споживача електричної енергії після здійснення необхідних технічних заходів або про відсутність технічної можливості припинення електроживлення споживача електричної енергії у разі її виявлення,

пункту 12.17 розділу ХІІ, яким встановлено, що у випадку облаштування вузла обліку споживача зі встановленням засобу обліку, який забезпечує можливість дистанційного зчитування даних (показів засобу обліку), ОСР має забезпечити щодобову передачу даних стосовно величин погодинного споживання електричної енергії споживачем постачальнику електричної енергії, який у свою чергу має відобразити в особистому кабінеті споживача надану інформацію;

Кодексу комерційного обліку електричної енергії, а саме:

пункту 5.2.16 глави 5.2 розділу V, яким встановлено, що строк надання послуг комерційного обліку щодо улаштування вузла обліку індивідуальному побутовому споживачу не має перевищувати семи робочих днів з дня оплати ним вартості цих послуг,

пункту 5.8.1 глави 5.8 розділу V, яким встановлено, що заміна або зміна місця встановлення справного, непошкодженого та повіреного ЗКО, встановленого відповідно до виданих технічних умов та/або рекомендацій та який відповідає вимогам цього Кодексу, ПУЕ та проєктним рішенням (незалежно від того хто є власником ЗКО), здійснюється ППКО за рахунок ініціатора такої заміни/зміни та виключно за взаємною документально підтвердженою згодою власника ЗКО, СПМ та оператора мережі,

пункту 6.5.22 глави 6.5 розділу VІ, яким встановлено, що на час проведення експертизи, періодичної повірки або ремонту ЗКО оператор системи може встановити у споживача інший ЗКО, що має аналогічні або кращі характеристики (зокрема відповідну параметризацію) ніж у знятого на експертизу, періодичну повірку чи ремонт,

пункту 10.2.6 глави 10.2 розділу Х, яким встановлено, що АКО має право вимагати від сторін суперечки та відповідних ППКО надання у визначені АКО строки, але не менше 10 робочих днів, копій документів, пояснень та іншої інформації, пов'язаної із суперечкою;

Правил роздрібного ринку електричної енергії, а саме:

пункту 7.5 розділу VII, яким, зокрема встановлено вичерпний перелік підстав, згідно з якими здійснюється припинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу,

пункту 8.3.16 глави 8.3 розділу VIII, яким встановлено, що учасники роздрібного ринку мають оприлюднювати на своєму офіційному вебсайті щорічний звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій;

пункту 4.6 глави 4 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна), яким передбачено формування ліцензіатом реєстру перерв в електропостачанні згідно з додатком 5 до цієї Інструкції;

пункту 2.2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна), якою встановлено, що форма звітності № 12-НКРЕКП-якість-розподіл складається станом на останнє число звітного періоду і подається ліцензіатом до НКРЕКП не пізніше ніж через 50 днів після звітного періоду;

Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, а саме:

пунктів 2.1 та 2.2 глави 2 в частині обов’язку ОСР дотримуватися загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, до яких належать, зокрема рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 % та відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10 %,

підпункту 3 пункту 2.3 глави 2 щодо розгляду скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії,

підпункту 4 пункту 2.3 глави 2 (у редакції, що діяла до 20 серпня 2021 року) щодо відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин. Тривалість електропостачання після відновлення повинна становити не менше 30 хвилин,

підпункту 4 пункту 2.3 глави 2 щодо відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні, відновлення подачі напруги за відсутності напруги на одній фазі у споживачів з трифазною схемою живлення протягом 22 годин. Тривалість електропостачання після відновлення повинна становити не менше 30 хвилин,

пункту 7.7 глави 7, яким встановлено, зокрема, що ОСР щороку до 20 лютого року, наступного за звітним, надає до НКРЕКП та оприлюднюють на своїх офіційних вебсайтах інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, наведеною в додатку 6 до цього Порядку;

пункту 2.1 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 3-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (квартальна), яким встановлено, що форму звітності № 3 ОСР подають щороку до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 2.1 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 5-НКРЕКП-моніторинг-розподіл (місячна), яким встановлено, що форму звітності № 5 ОСР подають до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

абзацу другого пункту 7 Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання, яким встановлено, що платники внеску на регулювання подають до структурних підрозділів НКРЕКП на територіях звіт про сплату внеску на регулювання не пізніше другого робочого дня після встановленого строку сплати, за формою згідно з додатком 2;

Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, а саме:

підпункту 4 пункту 2.8 глави 2, яким встановлено, що оператор системи розподілу формує ІП відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)). ІП має містити, зокрема пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності виконання заходів по кожному розділу ІП,

пункту 2.9 глави 2, яким встановлено, що пояснювальна записка до ІП повинна бути структурованою, сформованою відповідно до вимог цього Порядку та складатись із вступу та детального опису кожного заходу у розрізі розділів ІП,

пункту 4.1 глави 4, яким встановлено, що оператор системи розподілу зобов'язаний виконувати схвалену НКРЕКП інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, у тому числі для заходів, які мають перехідний характер, обсягів робіт у кількісному вираженні та обсягів фінансування у вартісному вираженні,

пункту 4.4 глави 4, яким встановлено, що при зміні (збільшенні або зменшенні) вартості виконання заходів, передбачених схваленою інвестиційною програмою, до 5 % оператор системи розподілу може самостійно зробити перерозподіл фінансування між цими заходами в межах одного розділу за умови незмінності фізичних обсягів цих заходів;

абзаців першого та дев’ятого пункту 1.5 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, якими встановлено, що оператори систем розподілу складають станом на останнє число звітного кварталу наростаючим підсумком з початку базового періоду звіт щодо надання ними послуг з приєднання за формою, наведеною в додатку 1 до цієї Методики, та подають до НКРЕКП до 30 числа місяця, наступного за звітним кварталом, скорочену форму звіту (графи 1 – 63 та 109 – 125), та відповідають за достовірність даних, зазначених ними у формах звітності та в документах;

пункту 6.8 Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, яким встановлено, що оператор системи розподілу зобов’язаний до 16:00 7 числа місяця, наступного за розрахунковим, надавати електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у розрахунковому місяці, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи «а» та групи «б»;

пункту 1 постанови НКРЕКП від 17 грудня 2019 року № 2896 «Про встановлення для оператора системи передачі та операторів систем розподілу граничної нижньої межі обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» (у редакції, що діяла до 09 серпня 2021 року), яким встановлено для операторів систем розподілу в кожному розрахунковому періоді граничну нижню межу обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» з метою компенсації технологічних втрат електричної енергії на її передачу та розподіл електричними мережами в розмірі 95 відсотків від обсягу фактичних технологічних втрат електричної енергії на її передачу або розподіл електричними мережами в цьому розрахунковому періоді;

пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункту 7 щодо обов’язку ліцензіата надавати до НКРЕКП достовірні документи (їх копії) та інформацію (дані, відомості, звітність), необхідні для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункту 13 щодо обов’язку ліцензіата укладати договори, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконувати умови цих договорів,

підпункту 22 щодо обов’язку ліцензіата оприлюднювати та оновлювати на своєму офіційному вебсайті, зокрема звіт щодо показників якості послуг з розподілу електричної енергії;

підпункту 23 щодо обов’язку ліцензіата дотримуватись показників якості послуг з розподілу електричної енергії, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії, а також якість електричної енергії, перелік та величини яких затверджено НКРЕКП, у тому числі загальних стандартів якості електропостачання,

підпункту 24 щодо обов’язку ліцензіата здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи та/або споживачу у разі недотримання ліцензіатом показників якості послуг з розподілу електричної енергії, визначених НКРЕКП та договором про надання послуг з розподілу,

підпункту 26 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) щодо обов’язку ліцензіата надавати послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

підпункту 29 щодо обов’язку ліцензіата надавати учасникам ринку інформацію, необхідну для виконання ними функцій на ринку, в обсягах та порядку, визначених правилами ринку, кодексом системи передачі, кодексом систем розподілу, кодексом комерційного обліку та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють функціонування ринку електричної енергії,

підпункту 31 щодо обов’язку ліцензіата припиняти електроживлення споживача у порядку та у випадках, визначених кодексом системи розподілу та правилами роздрібного ринку,

підпункту 42 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року), підпункту 41 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункту 47 щодо обов’язку ліцензіата виконувати заходи ремонтної програми з ремонтів основних фондів у повному обсязі відповідно до обсягів фінансування, передбачених відповідною статтею структури тарифу, у тому числі ремонти для усунення аварійних відключень, на виконання приписів контролюючих органів та обґрунтованих скарг споживачів,

підпункту 43 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) щодо обов’язку ліцензіата виконувати інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт та обсягів фінансування згідно із схваленою НКРЕКП інвестиційною програмою,

підпункту 55 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року), підпункту 54 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункту 60 щодо обов’язку ліцензіата своєчасно та в повному обсязі сплачувати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії.

Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції»).

2. Прийняти до відома загальну суму коштів 257 393,7 тис. грн (без ПДВ) по 55-ти частково профінансованих та освоєних станом на 31 грудня 2022 року заходах схваленої Інвестиційної програми ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» на 2022 рік.

3. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»:

1) урахувати в Інвестиційній програмі на 2023 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 53 861,67 тис. грн (без ПДВ), яка включає:

суму зекономлених при виконанні інвестиційної програми у 2021 році коштів тарифу з розподілу електричної енергії у розмірі 44 219,17 тис. грн (без ПДВ);

50 % від негативної (від'ємної) суми дельти за статтею «прибуток на регуляторну базу активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання» у 2021 році, у розмірі 6 363,00 тис. грн (без ПДВ);

50 % від негативної (від'ємної) суми дельти за статтею «прибуток на регуляторну базу активів, яка створена на дату переходу до стимулюючого регулювання» у 2022 році, у розмірі 3 279,50 тис. грн (без ПДВ);

2) урахувати в Інвестиційній програмі на 2024 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 32 472,19 тис. грн (без ПДВ), яка включає:

50 % суми додатково отриманого у 2021 році доходу від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності, у розмірі 10 729,26 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2021 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 1 691,73 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2021 році, у розмірі 4 174,23 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності, у розмірі 12 638,44 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 567,54 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році, у розмірі 2 671,00 тис. грн (без ПДВ);

3) відповідно до вимог Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955, звернутися до НКРЕКП з пропозицією щодо включення до Інвестиційної програми на 2023 рік довиконання заходів, зазначених у пункті 2 цієї постанови, на загальну суму 141 227,16 тис. грн (без ПДВ) у фізичних обсягах, що залишились недовиконаними, за рахунок джерела, визначеного у підпункті 1 цього пункту, та джерел фінансування Інвестиційної програми на 2023 рік;

4) у строк до 31 грудня 2023 року довиконати вісімнадцять заходів схваленої Інвестиційної програми на 2022 рік, що були профінансовані у повному обсязі та недоосвоєні станом на 31 грудня 2022 року;

5) у строк до 01 червня 2023 року надати до НКРЕКП та Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області:

Розрахунок регуляторної бази активів, яка сформована на дату переходу до стимулюючого регулювання станом на 01 січня 2021 року),

Реєстр активів категорії 2, що вибули (були відчужені) з регуляторної бази активів, яка створена після переходу до стимулюючого регулювання, за 2022 рік, станом на 31 грудня 2022 року в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника ліцензіата (або іншої уповноваженої особи).

4. Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1, 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:

1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що буде проводитися у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання на 2024 та 2025 роки шляхом його зміни в бік збільшення на суму 352 383,51 тис. грн (без ПДВ) врахувавши:

суму недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2021 році у розмірі 78 290,58 тис. грн (без ПДВ);

суму недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році у розмірі 305 135,35 тис. грн (без ПДВ);

суму профіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за 2021 рік, у розмірі 22 572,71 тис. грн (без ПДВ);

суму профіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за 2022 рік, у розмірі 8 469,71 тис. грн (без ПДВ);

За результатами здійснення заходу державного контролю в частині перевірки стану виконання у 2023 році заходів схваленої Інвестиційної програми ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» на 2022 рік уточнити підсумкову суму надлишково отриманого або недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році ПРАТ«ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»;

2) у разі неврахування ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» в Інвестиційних програмах на 2023 та 2024 роки сум додатково отриманого доходу за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках, зазначеної у підпунктах 1 та 2 пункту 3 цієї постанови, підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом його зміни в бік зменшення на суму 53 861,67 тис. грн (без ПДВ) та 32 472,19 тис. грн (без ПДВ) відповідно;

3) у разі невключення у строк до 01 червня 2023 року до Інвестиційної програми з розподілу електричної енергії на 2023 рік заходів, зазначених у підпункті 3 пункті 3 цієї постанови, підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом його зміни в бік зменшення на суму 257 393,7 тис. грн (без ПДВ).


Голова НКРЕКП          Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux