Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Дата оновлення: 26.07.2024

День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 13.07.2023
Постанова
від 12 липня 2023 р. № 1266
Київ
Про застереження ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання

(У постанову вносяться зміни

постановами НКРЕКП від 14.11.2023 № 2129, від 24.07.2024 № 1359)


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


ПОСТАНОВА

12.07.2023 № 1266


Про застереження ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання


Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 12 липня 2023 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта планової перевірки від 12 червня 2023 року № 276, проведеної на підставі Плану здійснення заходів державного контролю суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2023 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 23 листопада 2022 року № 1550, відповідно до постанови НКРЕКП від 23 травня 2023 року № 953 «Про збільшення строку проведення планової перевірки ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» та посвідчень на проведення планової перевірки від 11 травня 2023 року № 267 та від 06 червня 2023 року № 307, установлено, що ВІДКРИТИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00130725) не дотримано вимоги нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:

пунктів 1 та 11 частини третьої статті 46 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо обов’язку оператора системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, укладати договори, які є обов’язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії, та виконувати умови таких договорів;

пункту 2.2 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) «Звіт про фінансові результати та виконання структури тарифів за видами діяльності», затвердженої постановою НКРЕКП від 28 лютого 2019 року № 282, щодо подання форми звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) до НКРЕКП за I квартал, I півріччя, 9 місяців не пізніше 30 числа місяця, наступного за звітним періодом, за рік – до 01 березня року, наступного за звітним;

пункту 2.2 глави 2 (у редакції, що діяла до 27 травня 2021 року) Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл (місячна) «Звітні дані про обсяги розподілу електричної енергії та технологічні витрати електричної енергії за 1 та 2 класами напруги», затвердженої постановою НКРЕКП від 20 грудня 2019 року № 2897, щодо подання форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) до НКРЕКП та її територіального органу у відповідному регіоні за місцезнаходженням ліцензіата щомісячно до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 2.2 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл (місячна) щодо подання форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) до НКРЕКП до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пункту 4.6 глави 4 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна) «Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання», затвердженої постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 374, щодо формування реєстру перерв в електропостачанні згідно з додатком 5 до цієї Інструкції;

пункту 2.2 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-розподіл (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії», затвердженої постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 374, щодо подання форми звітності № 12-НКРЕКП-розподіл до НКРЕКП не пізніше ніж через 50 днів після звітного періоду;

Типового договору про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, що є додатком 5 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, а саме:

пункту 2.5 у частині здійснення розрахунку за надану Послугу на умовах часткової попередньої оплати вартості Послуги за поточний розрахунковий період згідно із визначеною договором системою платежів і розрахунків,

підпункту 3.2.1 пункту 3.2 у частині здійснення своєчасних та в повному обсязі розрахунків за цим Договором;

Типового договору про надання послуг з передачі електричної енергії, що є додатком 6 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, а саме:

пункту 5.5 глави 5 у частині здійснення розрахунку за фактичний обсяг послуг з передачі електричної енергії відповідно до умов договору,

підпункту 3 пункту 8.3 глави 8 у частині здійснення вчасної та у повному обсязі оплати за послугу з передачі електричної енергії на умовах, визначених цим Договором;

пункту 1 (у редакції, що діяла до 04 липня 2021 року) постанови НКРЕКП від 17 грудня 2019 року № 2896 «Про встановлення для оператора системи передачі та операторів систем розподілу граничної нижньої межі обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» у частині дотримання граничної нижньої межі обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» з метою компенсації технологічних втрат електричної енергії на її передачу та розподіл електричними мережами в розмірі 50 відсотків від обсягу фактичних технологічних втрат електричної енергії на її передачу або розподіл електричними мережами в цьому розрахунковому періоді;

пункту 1.5 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердженої постановою НКРЕКП від 18 грудня 2018 року № 1965, згідно з яким оператори систем розподілу забезпечують достовірність даних, зазначених ними у формах звітності та в документах, а також що у звіті щодо стану надання оператором системи передачі та операторами систем розподілу послуг з приєднання відображається інформація про замовників, яким надано послуги з приєднання у звітному кварталі;

пункту 2.1.3 глави 2.1 розділу ІІ Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 307, згідно з яким двосторонні договори повинні бути зареєстровані ОСП за процедурою реєстрації, визначеною у главі 2.2 цього розділу;

Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312, а саме:

пункту 2.1.11 глави 2.1 розділу ІІ, згідно з яким під час оформлення заяви-приєднання, паспорта точки розподілу оператор системи використовує наявну в нього інформацію за об’єктом розподілу, достатню для проведення розрахунків, зокрема: про розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін; щодо однолінійної схеми електропостачання об’єкта; щодо розрахункових засобів вимірювальної техніки обсягу активної та реактивної електричної енергії та рівня потужності (тип, марка, технічні характеристики тощо); щодо дозволеної (договірної) величини електричної потужності,

підпункт 22 пункту 5.1.2 розділу V (у редакції, що діяла до 01 липня 2023 року), згідно з яким Оператор системи зобов’язаний проводити за власний рахунок планову повірку, ремонт і заміну засобів вимірювальної техніки, які перебувають у нього у власності, у терміни, встановлені нормативно-правовими актами, нормативно-технічними документами та договором;

пункту 4.2.4 глави 4.2 розділу IV Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310, згідно з яким строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника першого ступеня потужності становить 45 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання. Для електроустановок замовника другого ступеня потужності цей строк становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання;

постанови НКРЕКП від 26 березня 2022 року № 352 «Про затвердження Порядку тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану», а саме:

пункту 6 (у редакції, що діяла до 26 липня 2022 року), згідно з яким оператори систем розподілу мають складати станом на останнє число кожного місяця наростаючим підсумком з дня набрання чинності цією постановою інформацію щодо поданих замовниками заяв та стану надання ОСР послуг з тимчасового приєднання за формою, наведеною в додатку до цієї постанови, та подавати її до НКРЕКП до 10 числа місяця, наступного за звітним;

пункту 7, згідно з яким оператори систем розподілу мають складати станом на останнє число кожного місяця наростаючим підсумком з дня набрання чинності цією постановою інформацію щодо поданих замовниками заяв та стану надання ОСР послуг з тимчасового приєднання за формою, наведеною в додатку до цієї постанови, та подавати її разом із копіями довідок військових адміністрацій, що підтверджують використання об’єктів для тимчасового розміщення переміщених (евакуйованих) осіб з метою їх тимчасового проживання в модульних містечках, та для задоволення потреб підприємств із сфери управління Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України та Міністерства економіки України, а також підприємств Державного концерну «Укроборонпром», які залучені до виконання мобілізаційного завдання, Збройних Сил України, інших військових формувань України, правоохоронних органів і сил цивільного захисту (за їх наявності), до НКРЕКП до 10 числа місяця, наступного за звітним;

підпункту 7.1.1 пункту 7.1 розділу VII Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 311, згідно з яким метрологічне забезпечення ЗВТ у складі вузлів обліку здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», нормативно-правових актів та нормативних документів у сфері метрології;

Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955, а саме:

пункту 2.8 (у редакції, що діяла до 18 березня 2023 року), згідно з яким ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає:

1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;

2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;

3) перелік робіт, послуг, обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення, запланованих для виконання або закупівлі у прогнозному періоді, з урахуванням наскрізної пріоритезації заходів у межах розділів ІП, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів. При визначенні пріоритезації заходів пріоритетнішим є захід, виконання якого є важливішим та/або має більший вплив на забезпечення підвищення рівня надійності, економічності, зниження технологічних витрат електричної енергії та поліпшення якості надання послуг з розподілу електричної енергії, та не враховувати заходи зі створення трансформаторної потужності, що включаються до ІП без зазначення конкретного місця встановлення (згідно з типовими проєктами, блочно за відповідними потужностями з урахуванням статистичних даних тощо);

4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:

вступ, у якому зазначається:

інформація щодо проведення відкритого обговорення на місцях з посиланням на відповідний протокол щодо відповідності заходів ІП наданому ПРСР ліцензіата та розробленому Плану заходів щодо підвищення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг тощо;

інформація (фактичні та заплановані рівні показників) щодо якості електропостачання (комерційна якість послуг, надійність (безперервність) та якість електроенергії) та заходів, направлених на її підвищення, із зазначенням розміщення пристроїв фіксації/аналізу показників якості електричної енергії та планів щодо їх встановлення;

інформація щодо переліку об'єктів електромереж ліцензіата з найбільшими показниками SAIDI з урахуванням вимог, визначених у цій главі, відсортовану за показником SAIDI від найвищого до найнижчого, з визначенням переліку заходів та термінів їх виконання для забезпечення зниження цих показників;

інформація щодо фактичних та прогнозних витрат електричної енергії в системі розподілу та заходів, направлених на їх зниження за результатами реалізації ІП;

інформація щодо результатів виконання розроблених у попередні періоди ТЕО (у тому числі з підвищення енергоефективності роботи розподільчих мереж/компенсації реактивної потужності) та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з детальним графіком виконання цих заходів;

інформація щодо виконання ліцензіатом заходів у частині забезпечення необхідного рівня потужності кінцевих користувачів, з урахуванням створення резерву потужності для забезпечення перспективного зростання споживання, відповідно до вимог чинних нормативних документів, зокрема ДБН, та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з графіком виконання цих заходів;

інформація щодо впровадження та модернізації автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії ліцензіата;

обґрунтування пріоритезації включення до ІП заходів та їх відповідність програмам/концепціям розвитку ліцензіата;

обґрунтування заходів щодо підвищення рівня напруги;

мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;

обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми з описом існуючого технічного стану відповідних об'єктів та їх складових частин, зазначенням останньої дати проведення ремонтних робіт, терміну їх експлуатації, типу та характеристик;

посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);

інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію та інші необхідні обґрунтовуючі матеріали по всіх заходах ІП;

інформацію щодо проведення експертизи проєктно-кошторисної документації;

опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;

інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання, фізичних обсягів та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання, фізичні обсяги та фінансування по роках із урахуванням фактичного виконання);

5) джерела фінансування ІП;

6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП,

пункту 2.9 (у редакції, що діяла до 25 серпня 2022 року), згідно з яким ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає:

1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;

2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;

3) перелік робіт, основного обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення та послуг, запланованих для виконання у прогнозному періоді, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів;

4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:

мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;

обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми;

посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);

інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію;

інформацію щодо проведення експертизи проєктно-кошторисної документації;

опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;

інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання по роках із урахуванням фактичного виконання);

5) джерела фінансування ІП;

6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП,

пункту 3.10 глави 3 у частині забезпечення достовірності наданої НКРЕКП інформації,

пункту 4.1 глави 4 у частині виконання схваленої НКРЕКП інвестиційної програми в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, у тому числі для заходів, які мають перехідний характер, обсягів робіт у кількісному вираженні та обсягів фінансування у вартісному вираженні,

пункту 4.4 глави 4, згідно з яким при зміні (збільшенні або зменшенні) вартості виконання заходів, передбачених схваленою ІП, до 5 % ліцензіат може самостійно зробити перерозподіл фінансування між цими заходами в межах одного розділу за умови незмінності фізичних обсягів цих заходів;

Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункт 5 пункту 2.2 у частині виконання рішень НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством, зокрема підпунктом 1 пункту 3 постанови НКРЕКП від 18 червня 2019 року № 1044 «Про погодження Програми відповідності ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» у частині внесення змін до Статуту до 11 червня 2020 року щодо виключення з предмета діяльності ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» таких видів діяльності, як виробництво електричної енергії, передача електричної енергії, постачання та збут електричної енергії,

підпункт 7 пункту 2.2 у частині надання до НКРЕКП достовірних документів (їх копій) та інформації (дані, відомості, звітність), необхідних для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункт 13 пункту 2.2 у частині укладення договорів, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконання умов цих договорів,

підпункт 17 пункту 2.2 щодо обов’язку ліцензіата надавати повідомлення про договірні обсяги купівлі-продажу електричної енергії з метою компенсації технологічних витрат електричної енергії на її розподіл за двосторонніми договорами у порядку, визначеному правилами ринку,

підпункт 26 (у редакції, що діяла до 01 січня 2022 року) пункту 2.2 у частині надання послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

підпункт 46 пункту 2.2 у частині розроблення інвестиційної програми відповідно до Порядку розроблення та подання її на схвалення НКРЕКП не пізніше 30 вересня року, що передує прогнозному періоду,

підпункт 54 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункт 60 пункту 2.2 у частині своєчасної та в повному обсязі сплати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії;

підпункт 1 пункту 2.4 у частині забезпечення виконання та дотримання вимог про відокремлення та незалежність оператора системи розподілу, установлених статтею 47 Закону України «Про ринок електричної енергії» (зокрема щодо заборони провадження діяльності з виробництва та/або передачі, та/або постачання електричної енергії та/або зберігання енергії (крім випадків, передбачених статтею 46 Закону)), та повідомлення НКРЕКП про будь-які заплановані заходи, які можуть призвести до порушення вимог щодо відокремлення і незалежності оператора системи розподілу.

Відповідно до статей 17, 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:


1. Застерегти ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00130725) щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії.

2. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО»:

1) у строк до 01 вересня 2023 року урахувати в Інвестиційній програмі з розподілу електричної енергії на 2023 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 18 220,87 тис. грн (без ПДВ), яка включає:

суму зекономлених при виконанні інвестиційної програми у 2021 році коштів тарифу з розподілу електричної енергії у розмірі 25,39 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого у 2021 році доходу від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності у розмірі 881,12 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2021 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики у розмірі 10 765,54 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2021 році у розмірі 938,51 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності у розмірі 1 067,91 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 2 966,06 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році у розмірі 1 576,34 тис. грн (без ПДВ);

2) надати до 11 серпня 2023 року до НКРЕКП та Сектору НКРЕКП у Тернопільській області в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника ліцензіата (або іншої уповноваженої особи) уточнені за результатами перевірки реєстри, у яких виявлені розбіжності під час проведення планової перевірки.

3. Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1, 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:

1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що буде проводитися у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання на 2024 рік шляхом його зміни в бік зменшення на суму необ’єктивного перевищення вартості заходів інвестиційної програми за результатами діяльності 2021 року у двократному розмірі, а саме 672,42 тис. грн (без ПДВ);

2) у разі неврахування ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» в Інвестиційній програмі на 2023 рік суми додатково отриманого доходу за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках, зазначеної у підпункті 1 пункту 2 цієї постанови у строк до 01 вересня 2023 року, при найближчому перегляді тарифу підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом його зміни в бік зменшення на загальну суму 18 220,87 тис. грн (без ПДВ).

4. Визначити суму надлишково отриманого або недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2021 та 2022 роках після подання ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» до НКРЕКП скоригованих (виправлених) Реєстрів РБА02020, РБА02021, РБА02022, РБАнов2021, РБАнов2022 з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника Ліцензіата (або іншої уповноваженої особи), достовірність наданої інформації в яких має бути підтверджена за результатом здійснення НКРЕКП заходу державного контролю.

5. За результатами здійснення заходу державного контролю в частині перевірки стану виконання у 2023 році заходів схваленої інвестиційної програми ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» на 2022 рік уточнити підсумкову суму надлишково отриманого або недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО».


Голова НКРЕКП                         Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux