Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Дата оновлення: 12.12.2023

День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 16.06.2023
Постанова
від 14 червня 2023 р. № 1059
Київ
Про застереження АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання

(У постанову вносяться зміни

постановами НКРЕКП від 29.11.2023 № 2246, від 09.12.2023 № 2320)


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


ПОСТАНОВА

14.06.2023 № 1059


Про застереження АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання


Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 14 червня 2023 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта планової перевірки від 18 травня 2023 року № 242, проведеної на підставі Плану здійснення заходів державного контролю суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2023 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 23 листопада 2022 року № 1550, відповідно до постанови НКРЕКП від 02 травня 2023 року № 827 «Про збільшення строку проведення планової перевірки АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» та посвідчень на проведення планової перевірки від 18 квітня 2023 року № 218, від 21 квітня 2023 року № 221 та від 09 травня 2023 року № 263, установлено, що ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00131564) не дотримано вимоги нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:

пунктів 1 та 11 частини третьої статті 46 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо обов’язку оператора системи розподілу дотримуватися ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та укладати договори, які є обов’язковими для здійснення діяльності на ринку електричної енергії, та виконувати умови таких договорів;

Типового договору про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, що є додатком 5 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, а саме:

пункту 2.5, яким визначено обов’язок користувача здійснювати розрахунок за надану Послугу на умовах часткової попередньої оплати вартості Послуги за поточний розрахунковий період згідно із визначеною договором системою платежів і розрахунків,

підпункту 3.2.1 пункту 3.2, яким визначено обов’язок користувача своєчасно та в повному обсязі здійснювати розрахунки за цим Договором;

Типового договору про надання послуг з передачі електричної енергії, що є додатком 6 до Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, а саме:

пункту 5.2 глави 5, згідно з яким користувач здійснює попередню оплату планової вартості послуги ОСП відповідно до встановленого цим пунктом алгоритму,

пункту 5.5 глави 5 у частині обов’язку користувача здійснювати розрахунок за фактичний обсяг послуг з передачі електричної енергії відповідно до умов договору,

підпункту 3 пункту 8.3 глави 8, яким встановлено, що користувач зобов’язаний здійснювати вчасно та у повному обсязі оплату за послугу з передачі електричної енергії на умовах, визначених цим Договором;

глави 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375, а саме:

пунктів 2.1 та 2.2 у частині обов’язку ОСР забезпечити дотримання загальних стандартів якості надання послуг, а саме рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 % та відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10 %,

підпункту 4 пункту 2.3, яким встановлено, зокрема, що тривалість електропостачання після відновлення повинна становити не менше 30 хвилин;

пункту 4.2.4 глави 4.2 розділу IV Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310, яким встановлено, що строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника першого ступеня потужності становить 45 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання. Для електроустановок замовника другого ступеня потужності цей строк становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання, та у частині ненадання замовнику документального підтвердження причин виникнення затримки із зазначенням найменування організацій, до яких звернувся ОСР щодо питання вирішення землевідведення з наданням копій офіційного листування;

пункту 10 (у редакції, що діяла до 18 жовтня 2022 року) Порядку тимчасового приєднання електроустановок до систем розподілу у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого постановою НКРЕКП від 26 березня 2022 року № 352, яким встановлено, зокрема, що оператор системи розподілу не пізніше ніж на п’ятий календарний день з дати реєстрації заяви про тимчасове приєднання та всіх необхідних документів надає замовнику проєкт технічних умов на тимчасове приєднання, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, підписані оператором системи розподілу, у зазначений у заяві про приєднання спосіб обміну інформацією.

У договорі про тимчасове приєднання має бути визначено точку приєднання на рівні напруги, заявленої замовником у заяві про тимчасове приєднання, яка розташована на межі земельної ділянки замовника або, за згодою замовника, на території цієї земельної ділянки;

Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955, а саме:

пункту 2.8 (у редакції, що діяла до 18 березня 2023 року), яким встановлено, що ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів
(без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає:

1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;

2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;

3) перелік робіт, послуг, обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення, запланованих для виконання або закупівлі у прогнозному періоді, з урахуванням наскрізної пріоритезації заходів у межах розділів ІП, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів. При визначенні пріоритезації заходів пріоритетнішим є захід, виконання якого є важливішим та/або має більший вплив на забезпечення підвищення рівня надійності, економічності, зниження технологічних витрат електричної енергії та поліпшення якості надання послуг з розподілу електричної енергії, та не враховувати заходи зі створення трансформаторної потужності, що включаються до ІП без зазначення конкретного місця встановлення (згідно з типовими проектами, блочно за відповідними потужностями з урахуванням статистичних даних тощо);

4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:

вступ, у якому зазначається:

інформація щодо проведення відкритого обговорення на місцях з посиланням на відповідний протокол щодо відповідності заходів ІП наданому ПРСР ліцензіата та розробленому Плану заходів щодо підвищення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг тощо;

інформація (фактичні та заплановані рівні показників) щодо якості електропостачання (комерційна якість послуг, надійність (безперервність) та якість електроенергії) та заходів, направлених на її підвищення, із зазначенням розміщення пристроїв фіксації/аналізу показників якості електричної енергії та планів щодо їх встановлення;

інформація щодо переліку об'єктів електромереж ліцензіата з найбільшими показниками SAIDI з урахуванням вимог, визначених у цій главі, відсортовану за показником SAIDI від найвищого до найнижчого, з визначенням переліку заходів та термінів їх виконання для забезпечення зниження цих показників;

інформація щодо фактичних та прогнозних витрат електричної енергії в системі розподілу та заходів, направлених на їх зниження за результатами реалізації ІП;

інформація щодо результатів виконання розроблених у попередні періоди ТЕО (у тому числі з підвищення енергоефективності роботи розподільчих мереж/компенсації реактивної потужності) та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з детальним графіком виконання цих заходів;

інформація щодо виконання ліцензіатом заходів у частині забезпечення необхідного рівня потужності кінцевих користувачів, з урахуванням створення резерву потужності для забезпечення перспективного зростання споживання, відповідно до вимог чинних нормативних документів, зокрема ДБН, та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з графіком виконання цих заходів;

інформація щодо впровадження та модернізації автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії ліцензіата;

обґрунтування пріоритезації включення до ІП заходів та їх відповідність програмам/концепціям розвитку ліцензіата;

обґрунтування заходів щодо підвищення рівня напруги;

мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;

обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми з описом існуючого технічного стану відповідних об'єктів та їх складових частин, зазначенням останньої дати проведення ремонтних робіт, терміну їх експлуатації, типу та характеристик;

посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);

інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проектно-кошторисну документацію та інші необхідні обґрунтовувальні матеріали по всіх заходах ІП;

інформацію щодо проведення експертизи проектно-кошторисної документації;

опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;

інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання, фізичних обсягів та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання, фізичні обсяги та фінансування по роках із урахуванням фактичного виконання);

5) джерела фінансування ІП;

6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП,

пункту 2.9 (у редакції, що діяла до 25 серпня 2022 року), відповідно до якого ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі – ПДВ)) та включає:

1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;

2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;

3) перелік робіт, основного обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення та послуг, запланованих для виконання у прогнозному періоді, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів;

4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:

мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;

обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми;

посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);

інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію;

інформацію щодо проведення експертизи проєктно-кошторисної документації;

опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;

інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання по роках із урахуванням фактичного виконання);

5) джерела фінансування ІП;

6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП,

пункту 2.9 (у редакції, що діяла до 18 березня 2023 року), яким встановлено, що до ІП ліцензіатом додаються обґрунтовувальні матеріали до запланованих робіт та закупівель товарів, які, зокрема, мають містити:

1) проектно-кошторисну документацію з виконання відповідних робіт, розроблену та затверджену відповідно до вимог чинного законодавства. При цьому обсяги робіт та ресурсів (матеріалів, обладнання тощо) у кошторисній документації повинні бути підтверджені відповідними обсягами у затвердженій проектній частині;

2) експертні висновки щодо розгляду проектно-кошторисної документації відповідно до вимог чинного законодавства;

3) накази про затвердження відповідної проектно-кошторисної документації;

4) акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, технічні паспорти, протоколи замірів (акти, відомості тощо), протоколи випробувань та вимірювань, відповідні технічні завдання на проектування та інші матеріали;

5) цінові (комерційні) пропозиції (прайси) виробників або їх офіційних представників в Україні, результати публічної закупівлі;

6) відповідні програми/концепції розвитку, що містять перелік запланованих за роками заходів.

Також до ІП додається зведений реєстр номенклатури обладнання та матеріалів (відповідно до довідника, розміщеного на офіційному веб-сайті НКРЕКП), які заплановані для закупівлі протягом прогнозного періоду та/або фактично здійснені протягом базового періоду, з кількісними та вартісними показниками.

пункту 2.10 (у редакції, що діяла до 25 серпня 2022 року), яким встановлено, що оператор системи розподілу додає до кожного заходу ІП обґрунтовуючі матеріали, що, зокрема мають містити:

1) проєктно-кошторисну документацію з виконання відповідних робіт, розроблену та затверджену відповідно до вимог чинного законодавства. При цьому обсяги робіт та ресурсів (матеріалів, обладнання тощо) у кошторисній документації повинні бути підтверджені відповідними обсягами у затвердженій проєктній частині;

2) експертні висновки щодо розгляду проєктно-кошторисної документації відповідно до вимог чинного законодавства;

3) накази про затвердження відповідної проєктно-кошторисної документації;

4) акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, технічні паспорти, протоколи замірів (акти, відомості тощо), протоколи випробувань та вимірювань, відповідні технічні завдання на проєктування, затверджені в установленому порядку із зазначенням стадії проєктування (ТЕО, проєкт, робочий проєкт тощо), та інші матеріали;

5) цінові (комерційні) пропозиції (прайси) виробників або їх офіційних представників в Україні, результати публічної закупівлі;

6) відповідні програми/концепції розвитку, що містять перелік запланованих за роками заходів,

пункту 3.9, яким встановлено, що оператор системи розподілу забезпечує достовірність інформації, наданої Регулятору у складі ПРСР, ІП, звітів щодо виконання ПРСР та ІП, обґрунтовуючих матеріалів до ПРСР та ІП, а також інформації, що надається у відповідь на окремі запити Регулятора тощо,

пункту 4.3, яким встановлено, що при неповному виконанні ІП за звітний період оператор системи розподілу надалі першочергово здійснює фінансування заходів з нового будівництва, технічного переоснащення і реконструкції електричних мереж та обладнання, заходів з виконання Плану заходів щодо забезпечення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг і заходів з впровадження та розвитку комерційного обліку електричної енергії з обов'язковим урахуванням пріоритезації заходів,

пункту 4.4, яким встановлено, що при зміні (збільшенні або зменшенні) вартості виконання заходів, передбачених схваленою інвестиційною програмою, до 5 % ліцензіат може самостійно зробити перерозподіл фінансування між цими заходами в межах одного розділу за умови незмінності фізичних обсягів цих заходів;

пункту 1.5 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердженої постановою НКРЕКП від 18 грудня 2018 року № 1965, якими встановлено, що оператори систем розподілу відповідають за достовірність даних, зазначених ними у формах звітності та в документах, а також, що у звіті щодо стану надання операторами систем розподілу послуг з приєднання відображається інформація про, зокрема замовників, для яких триває процедура надання послуги з приєднання;

пункту 2.2 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) «Звітні дані про обсяги розподілу електричної енергії та технологічні витрати електричної енергії за 1 та 2 класами напруги» затвердженої постановою НКРЕКП від 20 грудня 2019 року № 2897, щодо обов’язку ліцензіата подавати форму звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) до НКРЕКП та її територіального органу у відповідному регіоні за місцезнаходженням ліцензіата щомісячно до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом;

пунктів 5.2 та 5.4 Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 373, у частині надання до НКРЕКП інформації за формою згідно з додатками 2 та 4 до цих Вимог щокварталу, не пізніше ніж через 30 днів після звітного кварталу;

пункт 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:

підпункт 5 щодо обов’язку ліцензіата виконувати рішення НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством,

підпункт 7 щодо обов’язку ліцензіата надавати до НКРЕКП достовірні документи (їх копії) та інформацію (дані, відомості, звітність), необхідні для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,

підпункт 13 щодо обов’язку ліцензіата укладати договори, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконувати умови цих договорів,

підпункт 25 щодо обов’язку ліцензіата забезпечити функціонування центрів обслуговування споживачів та кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП,

підпункт 26 щодо обов’язку ліцензіата надавати послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу,

підпункт 54 (у редакції, що діяла до 05 серпня 2022 року) та підпункт 60 щодо обов’язку ліцензіата своєчасно та в повному обсязі сплачувати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії.

Відповідно до статей 17, 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:


1. Застерегти ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00131564) щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії.

2. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО»:

1) урахувати в Інвестиційній програмі з розподілу електричної енергії на 2024 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 68 835,81 тис. грн (без ПДВ), яка включає:

суму зекономлених при виконанні інвестиційної програми у 2021 році коштів тарифу з розподілу електричної енергії у розмірі 1 633,44 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого у 2021 році доходу від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності у розмірі 2 047,42 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2021 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 7 361,62 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2021 році у розмірі 771,65 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності у розмірі 2 011,89 тис. грн (без ПДВ);

50 % суми додатково отриманого доходу у 2022 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики у розмірі 1 982,13 тис. грн (без ПДВ);

100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році у розмірі 845,79 тис. грн (без ПДВ);

підсумкову суму надлишково отриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності у 2021 році у розмірі 52 181,87 тис. грн (без ПДВ);

2) надати до 13 липня 2023 року до НКРЕКП та Сектору НКРЕКП в Івано-Франківській області в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника ліцензіата (або іншої уповноваженої особи) уточнені за результатами перевірки реєстри, у яких виявленні розбіжності під час проведення планової перевірки.

3. Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1, 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:

1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання на 2024 рік шляхом його зміни в бік зменшення на суму у розмірі 6 185,86 тис. грн (без ПДВ), врахувавши:

суму профіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» за 2021 рік, у розмірі 15 411,42 тис. грн (без ПДВ);

суму дефіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг з приєднання АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» за 2022 рік, у розмірі 25 411,45 тис. грн (без ПДВ);

суму надлишково отриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році в розмірі 52 775,42 тис. грн (без ПДВ);

витрати, що були понесені АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» у 2022 році внаслідок військової агресії російської федерації проти України, у розмірі 36 361,96 тис. грн (без ПДВ);

розмір суми, що підлягає компенсації по легковому автомобілю MITSUBISHI L200, реєстраційний номер (інформація з обмеженим доступом), знятому з балансу, виведеному у I кварталі 2022 року із РБА02022 (інформація з обмеженим доступом) – 227,57 тис. грн (без ПДВ).

За результатами здійснення заходу державного контролю в частині перевірки стану виконання у 2023 році заходів схваленої інвестиційної програми АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» на 2022 рік уточнити підсумкову суму надлишково отриманого або недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності з розподілу електричної енергії у 2022 році АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО»;

2) у разі неврахування АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» в Інвестиційній програмі з розподілу електричної енергії на 2024 рік суми додатково отриманого доходу за результатом діяльності у 2021 та 2022 роках, зазначеної у підпункті 1 пункту 2 цієї постанови, при найближчому перегляді тарифу підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом його зміни в бік зменшення на загальну суму 68 835,81 тис. грн (без ПДВ).


Голова НКРЕКП           Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux