Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Дата оновлення: 06.03.2024

День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 06.06.2023
Розпорядження
від 02 червня 2023 р. № 150-р
Київ
Про усунення порушень ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»

(У розпорядження вносяться зміни

розпорядженням НКРЕКП  від 19.12.2023 № 341-рвід 04.03.2024 № 61-р)

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


РОЗПОРЯДЖЕННЯ

02.06.2023 № 150-р


Про усунення порушень ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»


Відповідно до пункту 4 частини другої статті 3, частини п’ятої статті 14, пункту 5 частини четвертої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», згідно з Актом планової перевірки від 04 травня 2023 року № 223 (далі – Акт планової перевірки), проведеної на підставі Плану здійснення заходів державного контролю суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2023 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 23 листопада 2022 року № 1550, та відповідно до постанови НКРЕКП від 18 квітня 2023 року № 697 «Про збільшення строку проведення планової перевірки ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ВИРІШИЛА:


Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 23243188) усунути порушення нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:

пункту 2.7 глави 2 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) «Звіт про фінансові результати та виконання структури тарифів за видами діяльності», затвердженої постановою НКРЕКП від 28 лютого 2019 року № 282, щодо забезпечення ліцензіатом достовірності інформації, зазначеної ним у формі звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна);

Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375 (далі – Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання), а саме:

пункту 2.1 та підпунктів 3, 4 пункту 2.3 глави 2 в частині обов’язку ОСР дотримуватися гарантованих стандартів якості надання послуг, до яких належать:

розгляд скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії:

у строк 15 днів без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу;

у строк 30 днів у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу;

у строк 45 днів у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу для скарги/звернення/претензії від групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії);

відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні, відновлення подачі напруги за відсутності напруги на одній фазі у споживачів з трифазною схемою живлення протягом 22 годин. Тривалість електропостачання після відновлення повинна становити не менше 30 хвилин,

пункту 2.1 та підпункту 4 пункту 2.3 глави 2 (у редакції, що діяла до 20 серпня 2021 року) в частині обов’язку ОСР дотримуватися гарантованих стандартів якості надання послуг, до яких належить, зокрема відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин. Тривалість електропостачання після відновлення повинна становити не менше 30 хвилин,

пункту 7.7 глави 7, яким встановлено обов’язок ОСР щороку до 20 лютого року, наступного за звітним, надавати до НКРЕКП та оприлюднювати на своїх офіційних вебсайтах інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, наведеною в додатку 6 до цього Порядку;

пункту 5.1 глави 5 (у редакції, що діяла до 18 березня 2023 року) Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955, яким встановлено, що звіт щодо виконання ПРСР формується відповідно до вимог глави 3.6 розділу III Кодексу та додатка 3 до цього Порядку і надається ліцензіатом в електронній формі (у файлі Excel та скан-копія у форматі pdf) на електронну адресу НКРЕКП energo3@nerc.gov.ua та на офіційну адресу із накладанням кваліфікованого електронного підпису, а також на офіційну електронну адресу оператора системи передачі.

У звіті щодо виконання ПРСР має бути відображена інформація щодо усіх заходів, запланованих схваленим НКРЕКП ПРСР, а також заходів з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення об'єктів системи розподілу, розвитку основних фондів, активів ліцензіата, що профінансовані оператором системи розподілу поза ПРСР, зокрема при виконанні заходів з приєднання;

пункту 2.1.11 глави 2.1 розділу ІІ Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2019 року № 312, згідно з яким під час оформлення заяви-приєднання, паспорту точки розподілу оператор системи використовує наявну у нього інформацію за об’єктом розподілу, достатню для проведення розрахунків, зокрема: про розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін; щодо однолінійної схеми електропостачання об’єкта; щодо розрахункових засобів вимірювальної техніки обсягу активної та реактивної електричної енергії та рівня потужності (тип, марка, технічні характеристики тощо); щодо дозволеної (договірної) величини електричної потужності;

розділу IV Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – Кодекс систем розподілу), а саме:

пункту 4.2.4 глави 4.2, згідно з яким строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника першого ступеня потужності становить 45 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання. Для електроустановок замовника другого ступеня потужності цей строк становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання,

пункту 4.3.3 глави 4.3, яким встановлено, що строк надання послуги з нестандартного приєднання «під ключ», становить не більше:

120 календарних днів (у тому числі 30 днів для проєктування електричних мереж лінійної частини приєднання) – для замовників із заявленою до приєднання потужністю електроустановок до 160 кВт (включно);

230 календарних днів (у тому числі 30 днів для проєктування електричних мереж лінійної частини приєднання) – для замовників із заявленою до приєднання потужністю електроустановок від 160 кВт до 400 кВт (включно);

280 календарних днів (у тому числі 45 днів для проєктування електричних мереж лінійної частини приєднання) – для замовників із заявленою до приєднання потужністю електроустановок від 400 кВт до 1000 кВт (включно);

350 календарних днів (у тому числі 60 днів для проєктування електричних мереж лінійної частини приєднання) – для замовників із заявленою до приєднання потужністю електроустановок від 1000 кВт до 5000 кВт (включно);

підпункту 24 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи та/або споживачу у разі недотримання ліцензіатом показників якості послуг з розподілу електричної енергії, визначених НКРЕКП та договором про надання послуг з розподілу,

для чого:

1. Протягом п’ятнадцяти робочих днів з дати прийняття цього рішення внести зміни (у частині уточнення інформації щодо виду об’єкта та назви площадки вимірювання) до додатків «Паспорт точки (точок) розподілу електричної енергії об’єкта (об’єктів) споживача» та «Відомості про розрахункові засоби комерційного обліку активної та реактивної електричної енергії» до договорів споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, укладених ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» зі споживачами, яким надаються послуги з розподілу електричної енергії за адресами:

(інформація з обмеженим доступом),

про що у строк до 15 липня 2023 року повідомити НКРЕКП, Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області та ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.

Розглянути питання щодо припинення надання послуг з розподілу електричної енергії на вказані об’єкти споживачів, про що у строк до 15 липня 2023 року повідомити НКРЕКП, Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області та ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.

2. У строк до 01 липня 2023 року надати до НКРЕКП та Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області:

скориговану форму звітності № 2-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (квартальна) «Звіт про фінансові результати та виконання структури тарифів за видами діяльності» за 2021 рік;

Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, що є додатком 6 до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, за 2022 рік;

скориговані звіти щодо виконання Інвестиційних програм за 2021 та 2022 роки.

3. У строк до 01 липня 2023 року:

1) привести свої дії стосовно ОСББ «Боголюбова 23» у відповідність до вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, шляхом проведення перерахунку обсягу та вартості необлікованої електричної енергії по Акту про порушення від 12 березня 2020 року № К 042501 з урахуванням сили струму 11 А;

2) привести свої дії стосовно ФОП Пасічника С. М. у відповідність до вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, визначивши умовами договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії (додатками до нього) величину дозволеної потужності, визначену договором про постачання електричної енергії від 12 травня 2015 року № 220067071;

3) привести свої дії стосовно гр. Тимошка С. І. у відповідність до вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, шляхом:

укладення договору про надання послуг з розподілу електричної енергії за об’єктом споживача, розташованим за адресою: (інформація з обмеженим доступом);

скасування Акта про порушення від 15 жовтня 2020 року № 042958 та нарахувань за обсяг необлікованої електричної енергії, які проведені на його підставі;

4) привести свої дії стосовно споживачів, що мешкають (інформація з обмеженим доступом), у відповідність до вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, шляхом надання компенсацій у подвійному розмірі за не розгляд скарги/звернення/претензії споживача щодо якості електричної енергії у строк 15 днів без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу, а саме:

18 споживачам по скарзі від 23 листопада 2018 року,

37 споживачам по скарзі від 31 травня 2019 року,

37 споживачам по скарзі від 07 червня 2019 року,

66 споживачам по скарзі від 16 листопада 2020 року;

5) привести свої дії стосовно 66 споживачів, що мешкають (інформація з обмеженим доступом), у відповідність до вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, шляхом надання компенсацій, а саме:

у розмірі 50 % плати за надання послуг з розподілу електричної енергії, з дати надходження першої скарги, а саме з 23 листопада 2018 року по 30 листопада 2021 року за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у частині дотримання показників змінення напруги,

у розмірі 25 % плати за надання послуг з розподілу електричної енергії за період з 01 грудня 2021 року до дня усунення проблеми за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у частині дотримання показників змінення напруги;

6) привести свої дії стосовно гр. Границі В. А. у відповідність до вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, шляхом надання компенсацій, а саме:

у розмірі 50 % плати за надання послуг з розподілу електричної енергії, з дати надходження першої скарги, а саме з 11 грудня 2019 року по 30 листопада 2021 року за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у частині дотримання показників змінення напруги,

у розмірі 25 % плати за надання послуг з розподілу електричної енергії за період з 01 грудня 2021 року до дня усунення проблеми за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у частині дотримання показників змінення напруги, у подвійному розмірі за не розгляд скарги/звернення/претензії споживача щодо якості електричної енергії у строк 15 днів без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу;

7) привести свої дії стосовно ФОП Яременка О. А., ОК «САДОВЕ ТОВАРИСТВО СОЛАР» та громадян Білої У. Д., Пономарчука В. В., Закалюжної Г. А., Кузнецової Л. О., Карпової О. Ю., Федоренка С. С., Семенюк Г. А., Кононенко Л. М., Філоненко Л. М., Новицької Н. А., Левчука В. Л., Хало Л. Г., Бандура В. П., Гривняка А. А., Корж О. В., Кузьменка О. С., Дейка Б. В., Салати І. В., Таран Л. Ю., Філозоф Л. І., Целіка Є. С., Савінова В. А., Пащенко М. Є., Кривенка К. О., Стасюка С. І., Гудими І. Ю., Хребтової О. Ю., Кульбіди В. І., Ігнатенка Ю. А., Пранничука І. А., Цайклер М. М., Томіна А. О., Кравчені М. М., Петрової Т. Г., Вільчинської Н. В., Ніконової Т. І., Солопова О. В., Пянчука М. Л., Панасюк І. З., Кольги С.В., Журавля В. В., Чечоткіна В. В., Сергієнко М. Ю., Гресько О. Т., Кирилюк І. І., Скулімовської Л. В., Стрігальова М. М., Чичика П. О., Петренко А. Б., Коваль Л. О., Кудренка О. Ф., Біціган О. О., Місецького С. В., Мукосій О. Д., Москальова А. О., Філімоненка А. С., Колояніді В. П., Прикмети П. І., Бурцева В. С., Дейнеги М. Ф., Герасименка А. Ю., Пуртової Н. Г., Провозьон І. М., Божок М. Л., Серветника О. В., Джим К. В., Усікової О. М., Сівакової О. В., Кукушкіна М. Л., Цикунова С. В., Коннова С. В., Шелудченко Л. П., Багацького В. В., Картичака Д. Д., Дандикіна А. В., Євгеньєва О. Є., Апраксіної Л. В., Рябової Н. Я., Чагарного О. В., Семенюк Н. В., Пержан Г., Головакіної Р. М., у відповідність до вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, шляхом надання послуг з приєднання електроустановок до електричних мереж з оформленням актів приймання-передачі послуг з приєднання електроустановок до електричних мереж;

8) надати документи, які підтверджують надання гр. Холод Н. В, гр. Мохаммаді Пуян, гр. Тільній С. І. та гр. Мирводі П. П. повідомлення про надання послуги зі стандартного приєднання у спосіб, зазначений у заяві про приєднання;

9) надати до НКРЕКП документальне підтвердження надання послуги з приєднання замовникам, зазначеним в Акті планової перевірки (таблиці 3.22.21 та 3.22.23).

Про виконання вимог цього пункту у строк до 15 липня 2023 року поінформувати НКРЕКП та Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.

3. У строк до 01 серпня 2023 року надати компенсації у подвійному розмірі 1 002 споживачам за недотримання у 2021 році гарантованого стандарту якості послуг, а саме відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні протягом 24 годин, 7 188 споживачам за недотримання у 2021 році гарантованого стандарту якості послуг в частині своєчасного розгляду скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги/звернення/претензії та 406 споживачам за недотримання у 2022 році гарантованого стандарту якості послуг, а саме відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні протягом 22 годин, про що у строк до 15 серпня 2023 року поінформувати НКРЕКП та Управління НКРЕКП у м. Києві та Київській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.


Голова НКРЕКП                    Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux