Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 14.01.2020
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 14.01.2020
Наказ
від 12 листопада 2019 р. № 44
Київ
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

 

НАКАЗ

12.11.2019                    № 44

 

Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

 

Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та з метою належної організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що додається.

2. Управлінню адміністративної діяльності забезпечити організацію та проведення особистого прийому громадян відповідно до Порядку організації та проведення прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

3. Управлінню інформації та комунікації оприлюднити цей наказ на офіційному вебсайті НКРЕКП.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Голова НКРЕКП                                              В.Тарасюк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ НКРЕКП

від 12.11.2019 № 44

 

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

 

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП).

1.2. Особистий прийом громадян проводиться Головою НКРЕКП, членами НКРЕКП (далі – керівництво НКРЕКП), керівником апарату, керівниками структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівниками територіальних органів НКРЕКП з питань, що належать до їх компетенції.

1.3. Особистий прийом громадян керівництвом НКРЕКП, керівником апарату та керівниками структурних підрозділів НКРЕКП проводиться на території (у приміщенні) центрального апарату НКРЕКП, за адресою: вул. Смоленська, 19, м. Київ, згідно з графіком, затвердженим наказом НКРЕКП.

Особистий прийом громадян в територіальних органах НКРЕКП проводиться керівниками цих органів на території (у приміщенні) цих органів згідно з графіком, затвердженим наказом НКРЕКП.

1.4. Графіки особистого прийому громадян вивішуються в приміщеннях центрального апарату та територіальних органів НКРЕКП в місцях, зручних для вільного огляду та розміщуються на офіційному вебсайті НКРЕКП.

1.5. Прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводиться у першочерговому порядку.

1.6. Забороняється відмовляти громадянинові в особистому прийомі з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

1.7. Під час особистого прийому громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу.

У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.

1.8. Неповнолітні особи та особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

1.9. Керівництво НКРЕКП, керівник апарату, керівники структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівники територіальних органів НКРЕКП під час особистого прийому громадян:

1) розглядають питання по суті;

2) надають відповідно до чинного законодавства роз’яснення.

1.10. Письмові звернення громадян, що отримані на особистому прийомі, розглядаються в установленому законодавством порядку.

1.11. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово.

 

2. Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівниками територіальних органів НКРЕКП

2.1. Запис на особистий прийом до керівників структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП проводиться особами, відповідальними за діловодство у відповідному структурному підрозділі, не пізніше як за три дні до прийому, як за особистим зверненням громадянина, так і по телефону.

2.2. Під час запису громадянина на особистий прийом до керівника структурного підрозділу центрального апарату НКРЕКП з’ясовується, зокрема короткий зміст питання, з яким громадянин хоче звернутися. У разі, якщо питання не належить до компетенції керівника структурного підрозділу, працівник який здійснює запис, пояснює та надає контактні дані особи, відповідальної за діловодство керівника структурного підрозділу НКРЕКП, до компетенції якого належить вирішення порушеного питання.

2.3. Під час особистого прийому керівником структурного підрозділу центрального апарату НКРЕКП, громадянин має подати письмове звернення, яке передається до Управління адміністративної діяльності (далі – Управління) на реєстрацію.

Керівник структурного підрозділу центрального апарату НКРЕКП під час особистого прийому надає консультацію та/або роз’яснення щодо поданого громадянином письмового звернення.

2.4. Особистий прийом громадян керівниками територіальних органів НКРЕКП проводиться згідно з графіком, без попереднього запису в порядку черговості громадян, які прийшли на прийом.

2.5. Керівники територіальних органів НКРЕКП є відповідальними за організацію проведення ними особистих прийомів громадян.

 

3. Особистий прийом громадян Головою, членами та керівником апарату НКРЕКП

3.1. Особистий прийом громадян керівництвом НКРЕКП та керівником апарату здійснюється виключно за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян.

3.2. Запис громадян на особистий прийом до керівництва НКРЕКП та керівника апарату НКРЕКП проводиться Управлінням, не пізніше ніж за десять днів до прийому за адресою: вул. Смоленська, 19, м. Київ, за телефоном (044)204-48-94, 204-70-27, або шляхом надсилання листа на електронну адресу pr@nerc.gov.ua щодня (крім вихідних, святкових та неробочих днів) з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00, у п’ятницю – з  09.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45.

3.3. Під час запису на особистий прийом з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, а для внутрішньопереміщених осіб – фактичне місце проживання, номери контактних телефонів громадянина, який записується на прийом, чи відомості щодо інших засобів зв’язку з ним, короткий зміст порушеного питання.

Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.

3.4. Запис на особистий прийом до керівника апарату здійснюється виключно з питань, вирішення яких відноситься до його компетенції.

3.5. Запис на особистий прийом до члена НКРЕКП, вирішення питання на якого покладено відповідно до розподілу функціональних обов’язків, проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося без вирішення по суті після особистого прийому керівником структурного підрозділу НКРЕКП до компетенції якого належить вирішення цього питання.

3.6. На особистий прийом громадян до Голови НКРЕКП можуть бути записані лише ті громадяни, звернення яких розглядалися на особистому прийомі членом НКРЕКП, вирішення питання на якого покладено відповідно до розподілу функціональних обов’язків, та не було вирішено по суті.

Під час попереднього запису громадянина на особистий прийом до Голови НКРЕКП з’ясовуєтья, зокрема до кого із членів НКРЕКП громадянин звертався та яке було прийнято рішення.

3.7. Запис на особистий прийом керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП не проводиться у разі звернення:

1) одного й того самого громадянина з питання, що вже розглядалося НКРЕКП та було вирішено по суті, або якщо вирішення питання не належить до повноважень НКРЕКП;

2) звернення з приводу оскарження рішення, що було подане з порушенням термінів, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».

3.8. Управління складає списки громадян, які виявили бажання потрапити на особистий прийом до керівництва НКРЕКП та керівника апарату НКРЕКП.

За два дні до прийому, списки громадян подаються особі, яка здійснюватиме особистий прийом.

3.9. Регламент спілкування керівництва НКРЕКП та керівника апарату НКРЕКП з присутніми на особистому прийомі становить не більше п’ятнадцяти хвилин для прийому одного громадянина, про що повідомляється громадянину під час попереднього запису та до початку прийому працівником Управління.

У разі якщо особистий прийом громадян керівництвом НКРЕКП та керівником апарату не може відбутися з поважних причин, він може бути перенесений на інший прийомний день та час.

3.10. Облік громадян та контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, прийнятих під час особистого прийому керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП, здійснюються Управлінням.

3.11. Інформація про прийняте під час особистого прийому керівництвом НКРЕКП та керівником апарату НКРЕКП рішення вноситься до журналу обліку особистого прийому громадян в НКРЕКП за формою, наведеною у додатку до цього Порядку.

 

Начальник Управління

адміністративної діяльності                                        Т.Соловей

 

Додаток

до Порядку організації та проведення

особистого прийому громадян в НКРЕКП

 

ЖУРНАЛ

обліку особистого прийому громадян в НКРЕКП

 

№ з/п

Дата прийому

Особа, яка здійснює прийом (ПІБ, посада)

Прізвище, ім’я по батькові, контакти, категорія (соціальний стан) громадянина

Порушені питання (короткий зміст)

Прийняте рішення під час особистого прийому (питання вирішено по суті чи потребує додаткового розгляду)

Кому доручено розгляд, зміст резолюції, термін виконання (в разі прийняття письмового звернення)

Наслідки розгляду, дата одержання відповіді від виконавця

1

2

3

4

5

7

8

9

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux