UA
EN
(044) 204 70 72
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП)
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

 

 Реєстрація нового користувачаX  



Реєстрація нового користувача
Введіть реєстраційні дані


Логін (мінімум 3 символи)**:



Пароль (мінімум 6 символів)**:



Підтвердження пароля*:



Контрольне запитання*:



Відповідь на запитання*:



Прізвище Ім'я По-батькові*:



E-mail*:



Факс:



Телефон:



Введіть символи, зображені на малюнку:
 
 
* відмічені поля обов'язкові для заповнювання
** логін та пароль повинні містити тільки латинські символи та(або) цифри


 



Газ природний, нафта, нафтопродукти, аміак
Головна сторінка  /  Газ природний, нафта, нафтопродукти, аміак  /  Побутові споживачі  /  Стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу



версія для друку


Дата розміщення на сайті: 21.03.2018

 

Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу 

 

З метою захисту прав споживачів НКРЕКП запровадила мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів при наданні послуг розподілу та постачання природного газу та розміри компенсації споживачам за їх недотримання.

 

Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, затверджені постановою НКРЕКП від 21.09.2017 № 1156 (див. тут).





   НКРЕКП

03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19            тел. (044) 204-48-27;
E-mail: box@nerc.gov.ua

© 2016 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)